دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایثارگر کرمانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجاهد ایثارگر سید ابراهیم یزدی‌زاده دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 12August 2022

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایثارگر کرمانی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه حضور خود در کرمان با «ابراهیم یزدی‌زاده» مجاهد ایثارگر ابراهیم یزدی‌زاده، از جانبازان و همسنگر رسانه‌ای شهید قاسم سلیمانی دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس به تبعیت از امر ولایت شجاعانه به میدان نبرد با دشمن رفتند و با دفاع از ملت و میهن حماسه‌ای ماندگار خلق کردند. امروز ما نیز همانگونه که این مجاهدان از لذت‌های خود و از جان خود گذشتند باید برای پیشرفت کشور تمام توان خود را به کار گیریم.

سید ابراهیم یزدی‌زاده در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، حضور در لشکر ۴۱ ثارالله و انجام فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای خود در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز اقدامات فرهنگی، خبری و رسانه‌ای خود را انجام دادم.

در پایان این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این ایثارگر مجاهد که بخشی از عمر خود را در عرصه خبرنگاری فعالیت داشته است تقدیر کرد و همزمانی این دیدار با بزرگداشت روز خبرنگار را مایه خرسندی دانست.

سید ابراهیم یزدی‌زاده از سال ۱۳۵۹ در عرصه کار فرهنگی و رسانه‌ای فعالیت داشته است و در همان سال نشریه جهاد وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمان به مدیر مسئولی شهید محمد طائی، راه‌اندازی شد و ایشان سردبیر آن نشریه بود.

یزدی‌زاده در طول دفاع مقدس، در واحد تبلیغات لشکر ۴۱ ثارالله فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای داشته و در مقطعی مسئول این واحد نیز بوده است. سال۱۳۷۶ نشریه ثارالله با گستره منطقه‌ی جنوب شرق با تیراژ ۱۱ هزار نسخه در کرمان به مدیر مسئولی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شد و آقای یزدی‌زاده به مدت۱۷سال سردبیر و جانشین مدیرمسئول در نشریه ثارالله فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها