نظامیان صهیونیست باردیگر یک خبرنگار را هدف قرار دادند

در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری، یک خبرنگار دیگر زخمی شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ - 13August 2022

نظامیان صهیونیست باردیگر یک خبرنگار را هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان یورش روز جمعه نظامیان صهیونیستی به شهر‌ها و مناطق مختلف کرانه باختری بویژه در نابلس، ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

گفته شده در درگیری‌های امروز کرانه باختری، یک خبرنگار نیز زخمی و تعدادی از شهروندان فلسطینی هم بازداشت شدند.

کانون اصلی درگیری‌ها نابلس، الخلیل، اغوار و روستای کفر قدوم بود.

با وجود زخمی شدن یک خبرنگار در درگیری‌ها و حملات روز جمعه نیرو‌های صهیونیست، اما نام و مشخصات این خبرنگار اعلام نشده است.

این نخستین بار نیست که صهیونیست‌ها خبرنگاران را در مناطق اشغالی و بویژه کرانه باختری هدف قرار می‌دهند. دو ماه پیش، قتل «شیرین ابوعاقله» با گلوله نظامیان صهیونیست سر و صدای زیادی به پا کرد و در بسیاری از رسانه‌ها و مجامع این قتل به شدت محکوم شد. صهیونیست‌ها حتی پس از شیرین ابوعاقله یک خبرنگار دیگری فلسطینی را هدف قرار دادند و او نیز به شهادت رسید، اما با وجود این پرونده سیاه نظامیان تل آویو در ترور و آزار رساندن به خبرنگاران، تا کنون هیچ اقدام مؤثری برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی در مجامع غربی دنبال نشده است.

حتی در نبرد سال گذشته سیف القدس، جنگنده‌های صهیونیستی یک ساختمان متعلق به خبرگزاری آسوشیتدپرس ر ا با موشک هدف قرار دادند و آن را تخریب کردند، اما در
‌آن زمان نیز این اقدام رژیم صهیونیستی در شورای امنیت و دیگر نهاد‌ها و زیرمجموعه‌های سازمان ملل به صدور قطعنامه علیه تل آویو منجر نشد.

به گفته کارشناسان، ترس صهیونیست‌ها از انتشار خبر‌های مرتبط با اوضاع فلسطین مهمترین دلیلی است که آن‌ها خبرنگاران و بنگاه‌های خبری را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها