نماینده مردم در مجلس:

تیر آمریکا علیه اسلام انقلابی با مجاهدت‌های مدافعان حرم به سنگ خورد

نوباوه وطن گفت: آخرین تیر آمریکا علیه اسلام انقلابی به نام داعش با مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت به سنگ خورد و نتیجه آن برای آمریکایی‌ها عکس بود.
کد خبر: ۵۳۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 13August 2022

تیر آمریکا علیه اسلام انقلابی با مجاهدت‌های مدافعان حرم به سنگ خورد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «بیژن نوباوه وطن» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: تشکیل داعش برای مقابله با اسلام انقلابی آخرین تیر آمریکا برای مقابله با اسلام واقعی و انقلابی بود که با مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت و نقشی که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه بازی کرد این تیر به سنگ خورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تشکیل داعش و حمایت از آن نه تنها برای آمریکا نتیجه و ثمره‌ای نداشت بلکه این تقابل در نهایت به نفع جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت تمام شد.

نوباه‌وطن گفت: تشکیل داعش یک شمشیر دولبه بود از یک سو آمریکا با تشکیل این گروه تروریستی به دنبال ترسیم یک نقش خشن از اسلام بود و از سوی دیگر با ایجاد این گروه سعی در ایجاد رعب و وحشت در سطح منطقه داشت.

وی خاطرنشان کرد: رهبران داعش و جمله ابوبکر البغدادی توسط سازمان سیا آموزش داده می‌شدند و حمایت‌های زیادی از نظر نظامی و مالی از این گروه تروریستی از طرف آمریکا و انگلیس به عمل می‌آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هزاران میلیارد دلار در حمایت از داعش هزینه کرد، افزود: علاوه بر جمهوری اسلامی ایران و ملل مسلمان منطقه، کشوری مثل روسیه نیز برای مقابله با داعش وارد معرکه شد و ایران توانست این کشور را نیز با خود در این جبهه همراه سازد.

نوباوه وطن تصریح کرد: امروز همه کشور‌های مسلمان و حتی کشور‌های غیر مسلمان، از جبهه مقاومت در مقابل با داعش حمایت می‌کنند چرا که داعش نه تنها برای مسلمانان بلکه برای کشور‌ها و ملل غیرمسلمان نیز یک خطر بالقوه و بالفعل به شمار می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و حامیانش یک پیروزی بزرگ بود چرا که غرب و آمریکا تمام توان خود را برای حمایت از این گروه تروریستی به‌کار گرفته بود و طبیعی است که امروز سعی کند تا این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را مخدوش کند و وارونه جلوه دهد چرا که پیروزی جبهه مقاومت بر داعش همانقدر که به کام ملل آزاده دنیا شیرین است که به کامه حامیان این گروه تروریستی تلخ و آن‌ها نمی‌توانند این شکست را تحمل کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار