ارادت ویژه سردار سلیمانی به سید حسن نصرالله و حزب‌الله+ فیلم

سردار حاج قاسم سلیمانی پس از قبول مسوولیت نیروی قدس سپاه پاسداران که ماموریت‌های برون‌مرزی سپاه پاسداران را برعهده داشت، ارتباط تنگاتنگی با حزب‌الله لبنان برقرار کرد.
کد خبر: ۵۳۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار حاج قاسم سلیمانی پس از قبول مسوولیت نیروی قدس سپاه پاسداران که ماموریت‌های برون مرزی سپاه پاسداران را برعهده داشت ارتباط تنگاتنگی با حزب الله لبنان برقرار کرد. حزب الله از زمان شکل‌گیری خود با هدف مقابله با تهاجمات خارجی به این کشور به ویژه اسرائیل در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار داشت و در طول مبارزات خود توانسته بود به پیروز‌های خوبی دست یابد و دست این رژیم را از خاک لبنان کوتاه کند. حزب الله از نیرومندترین و همسوترین گروه‌های مقاومت با ایران در منطقه است که از ابتدای شکل‌گیری، فرماندهان و مسوولان آن با مسوولان و فرماندهان نظامی ایران در ارتباط بوده‌اند.

علاقه عجیب سردار سلیمانی به سید حسن نصرالله و حزب الله+ فیلم

حاج قاسم در طول سال‌های مقاومت حزب الله در برابر حملات رژیم صهیونیستی همراه آنان بود و به آنان کمک می‌رساند. در جنگ ۳۳ روزه حاج قاسم مدام در میادین نبرد و اتاق عملیات مرکزی در رفت و آمد بود و حلقه وصلی میان مقاومت و ایران اسلامی ایجاد کرد.

او در فیلمی درباره علاقه و ارادت خود نسبت به سید حسن نصرالله گفته است: خداوند متعال سید حسن نصرالله را حفظ کند ایشان حقیقتا انسانب ا اخلاصی هست، انسان با اخلاص واقعی، حقیقتا تمام وجودش اخلاص است. ایشان را دوست دارم و نه تنها دوستش دارم بلکه بار‌ها به برادران گفته‌ام اگر در بدن ما فقط یک عضو وجود داشته باشد، حاضریم آن را تقدیم کنید، قلب یکی است، کبد یکی است سر یکی است آنرا تقدیم ۲ نفر می‌کنیم، سید القائد و سید حسن نصرالله.

سید حسن نصرالله نیز در صحبت‌های به حضور حاج قاسم در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: حضور حاج قاسم در حقیقت طوری بود که با شادی ما شاد می‌شد و با غم ما غمگین می‌شد. یعنی همراه ما گریه می‌کرد پا به پای ما متاثر می‌شد یا شاد می‌شد. این واقعیت ماجرا بود او با روح، بدن، عقل، عاطفه، قلب و تمام وجود خود به شدت در این جنگ همراه بود. ‎

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار