مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان مطرح کرد؛

تشکیل شورای راهبردی خبرگزاری دفاع مقدس در استان همدان

سردار «ظفری» گفت: شورای راهبردی خبرگزاری دفاع مقدس در استان همدان با استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌ها و دستگاه‌های در سطح استان و شهرستان‌ها و زیرمجموعه شهرستانی با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تشکیل شود‌.
کد خبر: ۵۳۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 13August 2022

تشکیل شورای راهبردی خبرگزاری دفاع مقدس در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، جلسه‌ ویدئو کنفرانس با حضور سرلشگر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و خبرنگاران استانی خبرگزاری دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این جلسه اظهار داشت: به عنوان یک رسانه ارزشی بیشتر از این باید تاثیر گذار باشید و موانع هم ممکن است باشد، منتها همانند بچه‌های زمان جنگ باید مقاوم باشید و صحنه، صحنه جهاد و مقاومت است، در دوران جنگ گرچه در کربلای ۴ موفق نبودیم، اما دست روی دست نگذاشتیم و این عملیات باعث شد سرنوشت جنگ تغییر کند.

وی با بیان اینکه حوزه دفاع مقدس عظیم است و فعالیت در این حوزه هم باید وسیع باشد، گفت: باید خبرگزاری را با استفاده از ظرفیت دفاع مقدس مدیریت کنیم و یک نقشی در تحول فرهنگی جامعه داشته باشیم و این ظرفیت در دفاع مقدس وجود دارد.

سردار ظفری با تاکید بر اینکه حوزه خبرگزاری خیلی فراتر از این باید دیده شود، افزود: در سطح استان نیاز به یک ساختار فراگیر داریم و نیاز است شورای راهبردی خبرگزاری دفاع مقدس در استان همدان تشکیل شود.

وی متذکر شد: شورای راهبردی خبرگزاری دفاع مقدس در استان همدان با استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌ها و دستگاه‌های در سطح استان و شهرستان‌ها و زیرمجموعه شهرستانی با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تشکیل شود‌.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ادامه داد: در شورای راهبردی خبرگزاری دفاع مقدس یک چشم انداز تعریف شود و هم‌پا با برنامه‌های جمهوری اسلامی برنامه ۴ ساله یا شش ساله برای آن تدوین شود‌.

وی تصریح کرد: ذیل شورای هماهنگی دفاع مقدس که رسالت و مسئولیت آن به عهده فرماندار هر شهرستان است این شورا تشکیل و یک شبکه خبرگزاری فعال در سطح استان تشکیل شود و به دنبال آن باید بحث آموزش و تربیت این افراد را مدنظر بگیرید.

سردار ظفری عنوان کرد: باید خبرگزاری و خبررسانی به عنوان یک وظیفه و تکلیف در راستای جهاد تبیین باشد و یک کار فراگیر در سطح استان انجام دهید و هیچ وقت به رتبه‌بندی استانی توجه نکنید و باید دارای نگاه کلان باشید.

وی با تاکید بر اینکه نباید به وضع حال قانع باشید، گفت: به تعبیر شهید سلیمانی باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آنکس که باید ببیند، می‌بیند.

با توجه به اینکه خبرگزاری دفاع مقدس استان همدان در سه ماه اول سال جاری رتبه سوم را درسطح کشور کسب کرده است، در پایان این جلسه سردار «ظفری» با اهدای لوحی از سوی سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از زحمات «کمال مظفری» مدیر خبرگزاری و «مینو جعفری ممتاز» خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس همدان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار