پس از دیدار با همسرش؛

اسیر فلسطینی: به اعتصاب غذای خود تا آزادی ادامه خواهم داد

خلیل عواوده اسیر فلسطینی پس از دیدار با همسرش در بیمارستان، تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی اش از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۳۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ - 13August 2022

اسیر فلسطینی: به اعتصاب غذای خود تا آزادی ادامه خواهم دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، خلیل عواوده اسیر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از دیدار با همسرش در بیمارستان تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

عواوده در این دیدار به همسرش گفته است که اعتصاب غذای او در مخالفت با زندگی نیست، بلکه در مخالفت با محدودیت و دربند بودن و برای بازپس گیری آزادی اش است.

وی افزود: عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل من غذا می‌خورند و تصور باطل می‌کنند که من از این اقدام آن‌ها ناراحت می‌شوم، چرا که معتقدند می‌توانند بر من تاثیر بگذارند.

این اسیر فلسطینی با تاکید بر روحیه بسیار بالای خود، گفت: مقاومت من همچون استواری و مقاومت کوه‌های فلسطین است.

وی ادامه داد: به من اطلاع داده اند که حتی در صورت شکستن اعتصاب غذای خود، بسیاری از اعضای بدن حالت طبیعی و عملکرد قبلی خود را نخواهد داشت.

گفتنی است، اعتصاب غذای «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی دربند اسارتگاه رژیم صهیونیستی به رغم هشدار‌ها در مورد شهادت وی وارد صد و پنجاه و سومین روز خود شده است.

این در حالی است که عواوده از ضعف شدید جسمانی رنج می‌برد و احتمال شهادت وی وجود دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها