پدر شهید «محمدرضاحیران»:

افتخار می‌کنم پسرم در راه اسلام شهید شد

«حیران» گفت: افتخار می‌کنم پسرم دین خود را ادا و در راه دفاع از اسلام و کشورش جان خود را فدا کرد.
کد خبر: ۵۳۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳ - 16August 2022

افتخار می‌کنم پسرم در راه اسلام شهید شد///اصلاح شد/«احمد حیران» پدر شهید «محمدرضا حیران» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان اظهار داشت: محمدرضا در چهاردهم مهر ۱۳۴۷ به دنیا آمد. همیشه در مراسم و مجالس مذهبی شرکت می‌کرد. برای اولین بار در سن  ۱۸ سالگی به جبهه رفت و تا بیست سالگی چهار دفعه به جبهه رفته بود.

وی افزود: آخرین بار در ماه مبارک رمضان عازم جبهه شد که سرانجام در چهارم خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد. ۱۳ روز بعد از شهادتش نیز حضرت امام آتش بس را اعلام کردند. پس از ده سال پیکرش را آوردند و در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

پدر شهید حیران ادامه داد: ابتدا می‌خواستم مدرسه‌ای به یاد پسرم بسازم اما به دلایلی نشد و سپس با همکاری بنیاد شهید منزلم را به حسینیه تبدیل کردم. سی سال است که این حسینیه را برپا کرده‌ام و تمامی مراسم مذهبی در آن برگزار می‌شود.

وی گفت: توصیه‌اش به خواهر و برادرانش همیشه این بود که جبهه و امام را تنها نگذارید و می‌گفت من می‌روم تا راه کربلا را باز کنم. افتخار می‌کنم که پسرم دین خود را ادا کرد و در راه دفاع از اسلام و کشورش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار