فرازی از وصیت‌نامه شهید «مصطفی‌زاده»:

هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نیست

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ولی‌الله مصطفی‌زاده ایزدهی» آمده است: به خانواده‌های شهدا سر بزنید و بر سر مزار شهدا بروید و فاتحه‌ای بخوانید و به فقرا و ستمدیدگان یاری رسانید که هیچ خدمتی بهتر و بالاتر از این نیست.
کد خبر: ۵۳۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳ - 18August 2022

هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«ولی‌الله مصطفی‌زاده ایزدهی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«ولی الله مصطفی زاده ایزدهی» فرزند «علی» دوم اردیبهشت ۱۳۴۳ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۶۶ در جاده امیرآباد به پیرانشهر به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران و خواهران گرامی شما را به خون پاک و در راه حق ریخته شده این شهیدان یار وفادار امام و غمخوار این پیرجماران و پرچمدار بزرگ اسلام باشید. به گفته امام عزیزمان چه بکوشیم و چه کشته شویم باز هم پیروزیم. مسئله بعدی مساجد را هیچ وقت خالی نگذارید، زیرا دشمنان اسلام از همین مساجد می‌ترسند.

همین این‌هایی که می‌بینند جان نثاری می‌کنند اعم از بسیج و سپاه و ارتش و ... در داخل همین مساجد پرورش یافته‌اند. هر آن آماده شهادت می‌باشند. در سر نماز هیچ وقت یادتان نرود امام و رزمندگان را دعا کنید مخصوصاً شما مادران شهید داده دلتان شکسته و دعایتان زود مستجاب می‌شود.

از پدر و مادرم و برادرانم می‌خواهم هرگاه دلتان برایم تنگ شد به خانواده‌های شهدا سر بزنید و بر سر مزار شهدا بروید و فاتحه‌ای بخوانید و به فقرا و ستمدیدگان یاری رسانید که هیچ خدمتی بهتر و بالاتر از این نیست.

پدر و مادرم شما باید خدا را شاکر باشید که فرزندی تربیت کرده‌اید که تقدیم اسلام و قرآن کردید و در راه خدا و دین خدا به شهادت رسیده است که این افتخاری است که کمتر نصیب ما انسان‌های سراپا تقصیر می‌شود. واقعاً فیض عظیمی است. ان‌شاءالله لایق این نور عظیم باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار