دیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+ تصاویر

سرهنگ بابایی در قم به همراه مسئول ایثارگران ارتش و نماینده بنیاد شهید با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۵۳۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 14August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «محمد بابایی» نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در قم به همراه «اسماعیل عباسی» مسئول ایثارگران ارتش و عابدینی نماینده بنیاد شهید منطقه ۲ با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.

در این دیدار‌ها، خانواده‌های معظم شهیدان محمد فلاح، غضنفر بادی، صحبت الله کریمی و محمد غفاری خاطراتی را از دوران اعزام و شهادت شهیدانشان بازگو کردند.

مسئولان بازدید کننده نیز با تکریم مقام شهید و شهادت، لوح تقدیر و هدایای امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی را به خانواده‌های مذکور تقدیم کردند.

محمد فلاح ۲۱ساله جمعی لشکر ۲۸ سنندج بود که در تاریخ دهم خرداد سال ۱۳۶۷ در مریوان به شهادت رسید؛ همچنین شهید صحبت الله کریمی از لشکر ۲۸ سنندج در تاریخ ۲۴ دیماه سال ۱۳۶۱ در مریوان به فیض شهادت نائل آمد.

محمد غفاری نیز در تاریخ ششم خرداد ۱۳۶۲ در پاسگاه دارساوین توسط منافقین به شهادت رسید.

غضنفر بادی نیز جمعی لشکر ۲۸ سنندج بود که در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در عین خوش شربت شهادت نوشید.

پیکر این شهید عزیز در پانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ توسط گروه تفحص شناسایی و پس از تشییع باشکوه به خاک سپرده شد.

دیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویردیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویردیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویردیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویردیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویردیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویردیدار نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در قم با خانواده‌های شهدا+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها