مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه:

«مکتب سلیمانی» ادامه‌دهنده «مکتب امام حسین (ع)» است

سردار «مسجدی» با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت شناخت مکتب شهید سلیمانی، گفت: «مکتب سلیمانی» ادامه‌دهنده مکتب سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۵۳۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 15August 2022

شهید «سلیمانی» متعلق به همه مردم و رزمندگان جبهه مقاومت سراسر جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «ایرج مسجدی» مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته (یکشنبه) در یادواره سرداران و شهدای مدافع حرم کاشان، با اشاره به مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت در مبارزه با شجره خبیثه داعش، اظهار داشت: داعش داعیه حکومت بر بخشی عظیمی از سرزمین‌های اسلامی را داشت که خوشبختانه این تفکر و صاحبان آن به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شدند.

سردار «مسجدی» با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته استکبار جهانی بود، ابراز داشت: آن‌ها می‌خواستند با داعش اسلام و آموزه‌های اسلامی را در سطح جهان کمرنگ کنند که خدا مکر آن‌ها را به خودشان بازگرداند.

وی با بیان این‌که شهدای مدافع حرم با هر ملیت و نژاد در یک هدف مشترک به شهادت رسیدند، تصریح کرد: از این رو ما قدردان تمامی آن‌ها هستیم؛ چراکه دفاع از حریم آل‌الله و مجاهدت در این راه اجر و پاداش در نزد خداوند متعال دارد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی داعش، جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ناامنی در کشور بود، گفت: به لطف تلاش‌های رزمندگان جبهه مقاومت، به جای اینکه در مرز‌ها با داعش مبارزه کنیم، در سرزمینی دور از مرز‌های خودمان با آن‌ها جنگیدیم و داعش را نابود کردیم.

وی با اشاره به نقش سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مبارزه با داعش، تصریح کرد: شهید «سلیمانی» نه فقط متعلق به مردم ایران، بلکه متعلق به همه مردم و رزمندگان جبهه مقاومت در سرتاسر جهان بوده و هست.

سردار مسجدی با اشاره به اینکه شهید «سلیمانی» همانند نخ تسبیح، عامل وحدت و اتحاد بین رزمندگان جبهه مقاومت در جنگ با تروریست‌های داعشی بود، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های این شهید بزرگوار و نظم بخشیدن به نیرو‌های بسیج مردمی در عراق، هم اکنون ۵۰ تیپ در حشدالشعبی عراق تشکیل شده است.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت شناخت مکتب شهید «سلیمانی»، تاکید کرد: «مکتب سلیمانی» ادامه‌دهنده مکتب سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است؛ از این رو لازم است تا شخصیت‌های گوناگون این شهید بزرگوار برای همه مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مردمی در منطقه با تلاش و مجاهدت شهید «سلیمانی» شکل گرفت، اظهار داشت: آمریکا و رهبران تروریست این کشور بغض و کینه خود را بالاخره با یا اقدام تروریستی به تمام معنا و در تضاد با تمام پروتکل‌های جهانی در فرودگاه بغداد نشان داد و سردار «سلیمانی» را به شهادت رساند.

سردار مسجدی با بیان اینکه «شهید قاسم سلیمانی» از خود «قاسم سلیمانی» برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر است، گفت: منطقه غرب آسیا آسایش و امنیت خود را مدیون شهید سلیمانی‌ها، شهید «بومهدی المهندس‌ها و رزمندگان جبهه مقاومت در تمام کشور‌های منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها