تیراندازی به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در طولکرم واقع در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ - 16August 2022

تیراندازی به نظامیان صهیونیست در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در طولکرم واقع در کرانه باختری خبر دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست از داخل یک خودرو انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم با بیان اینکه نظامیان این رژیم در نزدیکی طولکرم هدف تیراندازی قرار گرفتند به جزئیات بیشتر در این خصوص اشاره‌ای نکرد.

منابع صهیونیست از زخمی شدن چند نظامی این رژیم و اعزام بالگرد‌ها به محل تیراندازی جهت انتقال زخمی‌ها خبر دادند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گفت که نظامیان صهیونیست از دو جهت مورد تیراندازی قرار گرفتند و عاملان تیراندازی از مکان متواری شدند و عملیات تعقیب و جستجوی آن‌ها در جریان است.

رسانه‌های صهیونیست از یورش نظامیان این رژیم به طولکرم به منظور جستجوی عاملان تیراندازی خبر دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که در پی این تیراندازی چند نظامی این رژیم زخمی شده اند و حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است و ارتش رژیم صهیونیستی نیرو‌های بیشتری را به طولکرم فرا خوانده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تیراندازی در طولکرم از داخل یک خودرو انجام شده و تعقیب و جستجوی آن توسط ارتش و شاباک در حال انجام است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت هم اعلام کرد که جستجوی عاملان تیراندازی در طولکرم ادامه دارد و نظامیان زیادی به منطقه گسیل شده اند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حادثه طولکرم عملیات نبوده و نظامیان صهیونیست اشتباهاً به سمت یکدیگر تیراندازی کرده اند و این حمله توسط فلسطینی‌ها انجام نشده است.

شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی این رژیم که در این تیراندازی زخمی شده بود، خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها