قالیباف در صحن علنی مجلس:

مجلس پیگیری مشکلات کادر درمان را وظیفه خود می‌داند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قدردان کادر درمان است و حتماً رفع مشکلات و مسائل آنان را وظیفه خود می‌داند.
کد خبر: ۵۳۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 16August 2022

مجلس پیگیری مشکلات کادر درمان را وظیفه خود می‌داندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۵ مرداد) خانه ملت اظهار داشت: جا دارد از کادر درمان و پزشکان و پرستاران که در دوران کرونا تلاش ویژه‌ای کردند، تقدیر و تشکر کنم.

قالیباف بیان کرد: افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران و دولت فراهم شد چراکه در یک دوره ۸۰ روزه بیش از ۸۰ درصد از مردم تحت پوشش واکسن کرونا قرار گرفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته متأسفانه برخی از هموطنانمان و همچنین کادر درمان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که ما سر تعظیم در برابر خانواده‌های آنان فرو می‌آوریم و مجدداً به آن‌ها تسلیت عرض می‌کنیم.

قالیباف تاکید کرد: اگر امروز سوال از وزیر بهداشت و درمان مطرح بود صرفاً درباره موضوعات و دارو‌های خاص کرونا بود و نباید به قدرناشناسی مجلس از زحمات کادر درمان تعبیر شود. البته مجلس هم با رأی خود یعنی قانع شدن از توضیحات وزیر بهداشت نشان داد نسبت به واکسیناسیون و عملکرد کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا قدردان است و ما پیگیری مسائل و مشکلات کادر درمان را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار