«دیدار ماندگار» امشب پخش می‌شود؛

روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهدای ارمنی

مجموعه برنامه رادیویی «دیدار ماندگار» با موضوع دیدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با خانواده‌های شهدا مسیحی از رادیو ارمنی اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 16August 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه برنامه «دیدار ماندگار» اقتباسی از کتاب «مسیح در شب قدر» به قلم «زهرا قربان عسگری»، روایتی از حضور حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در منازل خانواده‌های شهدای ارمنی و آشوری در ایران است که روز‌های دوشنبه از رادیو ارمنی پخش می‌شود.

مجموع برنامه «دیدار ماندگار» اختصاص به حضور «مقام معظم رهبری» در منازل شهدای مسیحی کشورمان در بیست و شش قسمت روایت می‌شود.

مسیحیان ایران عمدتا ارمنی و آشوری هستند و صد‌ها سال در ایران زندگی می‌کنند این هموطنان عزیز که خود را ایرانی و بخشی از ملت می‌دانند در مجموع بیش از صد شهید تقدیم کشور کرده‌اند. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با توجه به ارزش بالای شهدا و لزوم احترام و توجه ویژه نسبت به آن‌ها عنایت خاصی به این خانواده‌ها دارند و طی این سال‌ها، برنامه مرتب خودشان را برای حضور در منازل شهدا و ابراز محبت و توجه و گفت وگوی رو در رو و صمیمانه با خانواده‌های شهدا ادامه دادند.

از جذاب‌ترین دیدار‌های مقام معظم رهبری با خانواده‌های شهدا موارد مربوط به شهدای مسیحی است که ایشان از سال ۶۳ در ایام عید مسیحیان و میلاد حضرت مسیح (ع) میهمان خانواده‌های شهدای مسیحی می‌شوند.

پخش این مجموعه برنامه با عنوان «دیدار ماندگار» از رادیو ارمنی، از طرفی مخاطبان این رادیو را با یک پرتوی دیگر از منش و اخلاق و واقعیت نورانی مقام معظم رهبری آشنا می‌کند که حقیقتا ریشه در آموزه‌های نبوی و علوی دارد و از طرفی با مناعت طبع و انسانیت و وطن دوستی هموطنان مسیحی آشنا می‌کند که در برهه‌های حساس همپای سایر مردم وظیفه خودشان را در دفاع از سرزمینشان ایران اسلامی‌به زیبایی ادا کرده‌اند.

برنامه «دیدار ماندگار» دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، با تهیه کنندگی مرتضی احمدی و گویندگی مشترک آرتویت زهرابیان و کارینه راطیوس داوود از رادیو ارمنی معاونت برون مرزی بر روی آنتن می‌رود.

این برنامه بلافاصله پس از پخش بر روی تارنمای رادیو به آدرس parstoday.com/hy بارگزاری می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار