برگزاری مسابقات بین‌المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲ به میزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسابقات بین‌المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲ نظامیان به میزبانی نیروی زمینی سپاه در یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ - 16August 2022

برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲ به میزبانی نیروی زمینی سپاه پاسدارانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالله روستایی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه و مسئول برگزاری مسابقات بین‌المللی تک تیراندازی ویژه ۲۰۲۲ نظامیان در گفت‌وگویی درباره این مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر از چند کشور دنیا از جمله روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و دو تیم برتر نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند داشت.

وی افزود: نظامیان منتخب شرکت کننده در این مسابقات که در چارچوب مسابقات بین‌المللی نظامیان ۲۰۲۲ روسیه دنبال می‌شود، به مدت ۱۲ روز به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دو تیم منتخب تیراندازی نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح کشورمان پس از گذراندن اردویی پنج ماهه با آمادگی کامل در این دوره شرکت دارند، بیان داشت: نفرات و تیم‌های برتر این رقابت بین المللی با احتساب مجموع امتیازات کسب شده از مراحل و بخش‌های بیست و سه گانه مسابقات شناسایی و معرفی خواهند شد.

سردار روستایی با اشاره به اینکه کار‌های گوناگونی برای میزبانی شایسته این مسابقات انجام شده افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان شایسته این دوره از مسابقات از سال ۲۰۱۶ تاکنون به دعوت روسیه در این مسابقات بین المللی حضور دارد و توانسته است مجوز میزبانی در برخی رشته‌ها را کسب کند.

وی افزایش صلح و دوستی و همکاری بین کشور‌ها و تعامل برای انتقال تجربیات نظامی را از جمله اهداف برپایی مسابقات عنوان کرد و افزود: بر پایی این مسابقات بین المللی که به ابتکار روسیه از سال ۲۰۱۵ شکل گرفت، توانسته است تأثیر خوبی در آموزش‌های نیرو‌های مسلح، توسعه زیرساخت‌های آموزشی، آشنایی با روش‌های مختلف آموزشی و در نهایت آشنا ساختن کارکنان نیرو‌های مسلح با آخرین دستاورد‌های حوزه آموزشی داشته باشد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات، در ادامه با اظهار به اینکه حضور ما در این صحنه توانسته دیپلماسی دفاعی و تعاملات آموزشی نیرو‌های مسلح ما با سایر کشور‌ها را افزایش دهد، گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی نظامیان ۲۰۲۲ با حضور هشت تیم ۲۸ مرداد در مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار