مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان:

صلابت، ایثار و رشادت آزادگان برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری و عظمت کشور است

«ناظری» گفت: صلابت، ایثار و رشادت آزادگان چه در دوران دفاع مقدس که حضرت آقا از آنان به عنوان نیروهای کارآزموده اسم می برند و چه در سال هایی که در بند اسارت بودند، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری و عظمت ایثارگران این مرز و بوم شد.
کد خبر: ۵۳۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 16August 2022

بازگشت رزمندگان به میهن اسلامی،حقانیت ما در نبرد با دشمن بعثی بودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن  گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: در سال 1369 شاهد حضور اولین گروه از آزادگان سرافرازی بودیم که بعد از سالها اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق قدم به خاک میهن اسلامی گذاشتند.

وی افزود: صلابت، ایثار و رشادت آزادگان چه در دوران دفاع مقدس که حضرت آقا از آنان به عنوان نیروهای کارآزموده اسم می برند و چه در سال هایی که در بند اسارت بودند، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری و عظمت ایثارگران این مرز و بوم شد.

ناظری تصریح کرد: اگر به خوبی بیندیشیم، این آزادگان با تاسی از بزرگ پاسدار جهان اسلام امام حسین (ع) که نماد حریت و آزادگی در تاریخ پرشکوه اسلام است، بار دیگر توانستند آزادی و شرافت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان گفت: 26 مرداد روز باشکوه بازگشت پر از مهر و صلابت آزادگان بر سیره ایثار و ایثارگری است که بر بستر فرهنگ غنی ایثار و شهادت نقش بسته است.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که عظمت و سرنوشت انقلاب را مدیون از خود گذشتگی عزتمندانه ایثارگران عزیز و فرهنگ بالنده جهاد و شهادت هستیم.

ناظری ادامه داد: بازگشت آزادگان سرافراز، خود یک نوع نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال ها تلاش، مجاهدت، ثبات قدم و مقاومت در آن مسیری است که میل به آرمان های انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بعثی بود.

این مسئول افزود: به رغم اینکه سالیان سال از بازگشت رزمندگان به میهن اسلامی می گذرد، اما هنوز کام مردم انقلابی ما از حلاوت این رخداد شیرین است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ما از همه آزادگان عزیز و خانواده های گرانقدر آنها به عنوان متولی ایثار و شهادت در استان قدردانی خواهیم کرد، افزود: آزادگان بهترین سربازان انقلاب در شرایط سخت و دشوار بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها