امام جمعه سنندج:

دولت سیزدهم برای خدمت به مردم کمر همت بسته است

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه باید به قدرت معیشت مردم استان کردستان افزود، گفت: امروز قدرت خرید برای فقرا نمانده و می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهفته کردستان و ایجاد عدالت، کل مشکلات را برطرف کرد؛ کما این‌که دولت سیزدهم در راستای خدمت به مردم کمر همت بسته است.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ - 17August 2022

باید در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مهربانی و غم‌خواری پیامبر گرامی اسلام (ص) برای جامعه بشریت، اظهار داشت: باید مسئولان با الگوگیری از این سیره و روش رسول اکرم (ص) در خدمت هم‌نوعان خود باشند و سپردن مسئولیت‌ها به افراد حریص، دنیایی و مقام‌پرست پسندیده نیست و باید شایسته‌سالازی و توانمندی در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت داشتن دانش، آگاهی و تخصص در هر انتصاب تأکید کرد و افزود: طبق فرامین الهی وقتی کسی امانتی که به او سپرده شده است تباه کند یا اگر کاری را به دست نا اهل بسپارد، باید منتظر مجازات در قیامت باشد.

امام جمعه شهر سنندج کارگزاران را به مردمی بودن توصیه کرد و ادامه داد: آن‌ها باید خدمت به مردم و دوری از تشریفات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: کشور دارای منابع خدادی، نیرو‌های انسانی با استعداد و با دانش و توانمند است و دانشمندان ما با علم و آگاهی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید به قدرت معیشت مردم استان کردستان افزود، یادآور شد: مسئولین با درک نیاز محرومین، فداکاری خود را نشان دهند و به‌ویژه در تأمین مسکن مردم در مناطق محروم تلاش مضاعف کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور بدون امنیت، توسعه، پیشرفت و آبادانی ندارد؛ بنابراین باید آن را در اولویت قرار دهیم، گفت: امنیت سلامتی و امنیت معیشت مردم هم بسیار مهم است.

این مسئول تأکید کرد: نیرو‌های نظامی و امنیتی در حفظ امنیت کشور کوشا و به دنبال تعالی کشور هستند.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه باید مسئولیت‌ها به افراد‌های دارای دانش، تخصص، تعهد و شایسته سپرده شود، تصریح کرد: مدیران استان کردستان باید هر کاری را متناسب با زمان و صلاحیت جامعه پیش برده و همواره مردمی، مهربان و دلسوز باشند.

وی بر ضرورت دوری مسئولان از هرگونه تشریفات و رعایت مردمی بودن تأکید کرد و افزود: دانش، آگاهی و تخصص ضرورت سیستم اداری است. هرگاه مسئولیت‌ها به افراد نادان سپرده شود نمی‌توان به انجام کار‌ها امیدوار بود.

ماموستا رستمی عنوان کرد: خوشبختانه امروزه کشورمان دارای همه منابع خدادادی، ظرفیت‌ها، منابع انسانی و پتانسیل‌های مختلفی بوده و مسئولان نباید در انجام خدمت‌رسانی به مردم، تحریم را بهانه کنند بلکه باید با تلاش مضاعف تحریم‌ها را خنثی کنند.

این مسئول با بیان اینکه امروزه دانشمندان ایرانی با علم و آگاهی خود در برابر تحریم‌ها ایستادگی کرده و مذاکرات به خوبی پیش می‌رود، ابراز داشت: توانمندی نخبگان نشان از استعداد و ظرفیت بزرگ آن‌هاست، خوشبختانه ایران اسلامی در دنیا از لحاظ قدرت، اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی نظیر ندارد و نباید دست روی زانو گذاشت و منتظر حوادث باشیم.

امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه مسئولان باید آینده‌نگر باشند، خاطرنشان کرد: اگر همه با هم در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت علم و توسعه بخش کشاورزی گام برداریم، بسیاری از مشکلات کنونی جامعه برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: کردستان پر از ظرفیت و معادن‌های مختلف بوده که در صورت جلوگیری از خام‌فروشی و هزینه‌کرد چند درصد از درآمد‌های این معادن و مرز باشماق در توسعه استان، دیگر شاهد مشکلات کنونی نخواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دریاچه زریبار مریوان در دنیا نظیر نداشته که در صورت توجه مسئولان به این ظرفیت گردشگری، می‌توان کلی درآمدزایی ایجاد کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حفظ امنیت کنونی تأکید کرد و گفت: باید امنیت معیشتی مردم را همانند امنیت پایدار کنونی فراهم کنیم؛ چرا که امروز قدرت خرید برای فقرا نمانده و می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهفته کردستان و ایجاد عدالت، کل مشکلات را برطرف کرد؛ کما اینکه دولت سیزدهم در راستای خدمت به مردم کمر همت بسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها