رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

جامعه زنان در کانون تهاجم ترکیبی دشمن است

مینا بیابانی گفت: آنچه در کانون توجه دشمن در جنگ ترکیبی قرار گرفته، زنان و دختران جامعه هستند. طبیعی است که زنان به عنوان محور خانواده و تربیت‌کنندگان نسل‌ها، مورد تهاجم دشمن باشند و این اولین هدفی است که دشمن مدنظر دارد.
کد خبر: ۵۴۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 17August 2022

جامعه زنان در کانون تهاجم ترکیبی دشمن استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین روز نشست هم‌اندیشی رؤسای دایره استانی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته (سه‌شنبه) با همکاری سازمان تامین اجتماعی و حضور «انسیه خزعلی» مشاور زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، «شکیبا محبی‌تبار» مشاور امور بانوان سازمان تامین اجتماعی، «مینا بیابانی» رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، «زهرا پناهی روا» مدیرکل مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش و مدیران سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

«مینا بیابانی» رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این نشست اظهار داشت: هرجا و هر زمان که ظلم‌ستیزی وجود دارد همانجا عرصه دفاع مقدس است. دفاع مقدس طول زمان را شامل نمی‌شود دفاع مقدس در همه عرصه‌هاست و ابعاد، شکل و شیوه‌های آن در حال تغییر است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: آنچه که امروز با آن مواجه هستیم عرصه دیگری از دفاع مقدس است. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تاکید بسیاری بر آن دارند که همه نیرو‌های انقلاب اسلامی و خدمتگزاران در دولت و دستگاه‌های دولتی رویکرد ترکیبی جنگ امروز را مورد توجه قرار دهند. آنچه ما امروز با آن مواجه هستیم جنگی ترکیبی است. دشمن در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، جنگ نظامی و سخت و به نوعی می‌توانیم بگوییم جنگی تمدنی با ما مواجهه می‌شود.

بیابانی گفت: این جنگ به نحوی است که سال‌هاست تحمیل شده و آنچه در کانون توجه دشمن قرار گرفته، زنان و دختران جامعه هستند. در جنگ تمدنی که مواجهه‌ی تمام عیار فرهنگی است و سبک زندگی و فرهنگ عمومی جامعه در آن مورد هدف است، طبیعی است که زنان به عنوان محور خانواده و تربیت‌کنندگان نسل‌ها، مورد تهاجم دشمن باشند و این اولین هدفی است که دشمن مدنظر دارد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: دشمن تمدن و زیربنای تمدنی ایران را هدف گرفته، به همین جهت است که ما در دهه‌های اخیر به شکل جدی مواجه دشمن را در حوزه‌های مختلف حضور زنان مشاهده می‌کنیم. در حوزه عفاف و حجاب که اصلی‌ترین شاخصه فرهنگ و تمدن اسلامی است می‌بینیم که دشمن در آن نفوذ پیدا کرده و از هر شکل و راهی که می‌تواند سعی دارد عفاف و حجاب را مورد حمله قرار دهد.

بیابانی ادامه داد: جنگ تمدنی یعنی همین، یعنی فرهنگ عمومی مردم را در مورد تهاجم و تغییر قرار دادن و در سبک زندگی که مبتنی بر تمدن اصیل ایرانی و دینی است و قدرت تمدنی ما از آنجا شکل می‌گیرد اخلال ایجاد کردن تا ما نتوانیم الگو‌های این تمدن را به جهان معرفی کنیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در قرن اخیر شاهد بودیم که اکثر نقاط جهان ملبس به لباس‌های غربی هستند و در رفتار و منش هم افتخار می‌کردند به آن، اما با پیروزی انقلاب اسلامی عرصه تغییر کرده است. حرکت تمدن غرب به سوی فروپاشی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار