معاون هماهنگ کننده کانون وابستگان سپاه:

اقتدار انقلاب اسلامی برگرفته از ولایت فقیه است

اثنی عشری گفت: افتخار آفرینی های و خلق حماسه های ماندگار جبهه مقاومت به برکت گفتمان انقلاب اسلامی است و امروز در اوج اقتدار هستیم و این به برکت هدایت ها و هوشمندی های مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۵۴۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 17August 2022
پیشکسوتان پیک های راستین انقلاب اسلامی هستند/ اقتدار انقلاب اسلامی برگرفته از ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «امیر حسین اثنی عشری» معاون هماهنگ کننده کانون وابستگان سپاه در جمع پیشکشوتان و وابستگان سپاه استان مرکزی در مجموعه آفتاب اراک با حضور فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی می داریم و بخش مهمی از استقلال و آزادی کشور مرهون مجاهدت ها و ایثارگری آزادگان است و ملت ایران قدردان شجاعت و ایستادگی آزادگان عزیز هستند.
 
وی افزود: شناخت و نوع دشمنی دشمنان از ارکان مهم جهاد است و جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری ریشه قرآنی دارد و تاریخ به ما درس می دهد جهاد تبیین میتواند اهداف شوم دشمنان را خنثی کند و لذا امروز در جنگ ترکیبی دشمن که یک ضلع آن عملیات روانی است، جهاد تبیین یک فریضه فوری، قطعی وموثر است.
 
معاون هماهنگ کننده کانون وابستگان سپاه بیان کرد: دشمن از طریق جنگ شناختی به دنبال ایجاد اختلاف و ضربه زدن به وحدت است و این باید درس مهمی باشد و تاریخ درس می دهد که هرکجا وحدت و انسجام داشتیم موفقیت های بزرگی خلق شده و لذا وحدت در گام دوم انقلاب اولویت مهم است.
 
وی با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و نقش مهمی در جهاد تبیین دارند، گفت: امروز باید در تبیین دستاوردهای انقلاب و روایت حماسه ها نقش آفرینی کنند چراکه پیشکسوتان پیک های راستین انقلاب اسلامی هستند و باید پیام انقلاب را به نسل جوان و نسل های آینده منتقل کنند.
 
اثنی عشری افزود: افتخار آفرینی های و خلق حماسه های ماندگار جبهه مقاومت به برکت گفتمان انقلاب اسلامی است و امروز در اوج اقتدار هستیم و این به برکت هدایت ها و هوشمندی های مقام معظم رهبری است.
 
وی ادامه داد: برخورد مقام معظم رهبری با دو رئیس جمهور ترکیه و روسیه نشان از هوشمندی و تدبیر ایشان دارد و امروز دنیا امام خامنه ای را به عنوان رهبر جهان اسلام معرفی می کند و امت اسلام به وجود چنین رهبری به خود افتخار می کنند.
 
معاون هماهنگ کننده کانون وابستگان سپاه خاطر نشان کرد: پیشکسوتان رسالت مهمی در شرایط امروز دارند چراکه این عزیزان هم جنگ سخت و هم جنگ نرم را دیدند و اولین شهید جبهه مقاومت متعلق به جامعه پیشکسوتان است و این نشان از پیشگامی این عزیزان در دفاع از ارزش های اسلامی دارد.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار