مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:

آزادگان سرمایه‌ای برای حفظ آرمان‌های امام راحل هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به مناسبت بازگشت آزادگان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 17August 2022

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از ایلام مطفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با صدور پیامی سالروز بازگشت ازادگان غیور را به وظن تبریک گفت.

در متن این پیام امده است:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‌اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

ازادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند.

آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار