پیام فرمانده سپاه قم؛

آزادگان شکوه مقاومت را با الهام از سیره حضرت زینب (س) ثبت کردند

فرمانده سپاه استان قم در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان گفت: آزادگان گنجینه‏‌های ارزشمندی هستند که توانستند با الهام از سیره حضرت زینب (س)، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.
کد خبر: ۵۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 17August 2022

آزادگان شکوه مقاومت را با الهام از سیره حضرت زینب (س) ثبت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن کامل پیام سردار موحد به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده‌اند (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد. ۲۶ مرداد یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.

بی‌شک یکی از این روز‌های ماندگار که هرگز از ذهن و دل ملت عزیز ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

آزادگان دلاور، گنجینه‏‌های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب (سلام الله علیها) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

اینجانب وظیفه دارم این روز عزیز را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز، به ویژه قهرمانان صبر و پایداری شهرمقدس قم و خانواده‌های ایشان تبریک و تهنیت بگویم و برای آن‌ها از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، سعادت و توفیقات روز افزون را داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها