جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است

«فدوی» گفت: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است و اکنون دشمنان با انحراف کشاندن جوانان و زنان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و باید مراقب بود.
کد خبر: ۵۴۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 19August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در یادواره ۷۷ شهید آرمیده در آستانه امامزاده علی اشرف(ع) سمنان، اظهار داشت: جوانان دهه ۶۰ در داخل کشور و در دهه ۹۰ خارج از کشور برای حفظ اسلام شهید شدند و این نشان دهنده انتقال نسلی است.

سردار فدوی با بیان اینکه طی دو دهه اخیر دشمنان در عرصه‌های مختلف مغلوب خداوند و انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد: به پای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا با نثار خون خویش جان‌فشانی کردند.

جانشین فرمانده سپاه اضافه کرد: از سال ۱۳۶۶ که آمریکا مستقیم وارد جنگ با ایران شد، رزمندگان اسلام به تکالیف عمل کردند و خداوند در راستای انجام تکلیف عنایت داشته و در چهل و سه سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره در موقعیت‌های مختلف عنایت الهی نصیب نظام شده است.

سردار فدوی افزود: قدرت مادی دشمنان و جبهه کفر زیاد است، اما اگر افراد در جبهه خدا باشد، خداوند عنایت خواهد کرد و موفقیت‌ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل حرکت در مسیر الهی و عنایت خداوند است.

وی ادامه داد: دشمنان با معطوف کردن دل‌ها به غیر از واجبات الهی به دنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر امری واجب برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان است.

سردار فدوی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین مستحب است که فضیلت زیادی دارد و میلیون‌ها زائر و دلداده سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در این راهپیمایی با شکوه حضور خود، حماسه خلق می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است و باید به این مقوله با اهتمام ویژه پرداخته شود.

وی یادآور شد: برای هر فرد جان، ارزشمندترین است، اما جوانان انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف با نثار جان خویش نهال انقلاب را آبیاری کردند تا ارزش‌ها و اقتدار نظام حفظ شود.

سردار فدوی یادآور شد: پیروزی از آن افرادی است که در جبهه خدا حرکت کنند و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از مسیر درست و حرکت در جبهه خداوند است.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است و اکنون دشمنان با انحراف کشاندن جوانان و زنان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و باید مراقب بود.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: وقتی زنان پای کار باشند، می‌توانند در پیشرفت‌ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشند، همانطور که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی برای پیروزی کشور با رشادت ایفای نقش کردند.

وی افزود: افتخارات بزرگ کشور باید اطلاع‌رسانی شود، اما باید مراقب باشیم که برخی افراد خبیث در داخل کشور به دنبال شیطنت هستند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و ۲۰۰ هزار شهید پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پایبندی به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب و خون شهدا، لازمه سعادت، اقتدار کشور و کوبنده دشمنان است.

سردار فدوی یادآور شد: گرامیداشت شهدا کم از شهادت نیست، چرا که  زنده نگهداشتن یاد شهدا، شفاعت مومنان را به دنبال دارد و باید در نقاط مختلف کشور برگزاری آئین‌های گرامیداشت شهدا بیش از پیش مورد توجه باشد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقوا یعنی عمل به تکلیف الهی است و انتظار می‌رود آحاد جامعه به منظور سعادتمندی بیش از پیش در رعایت تقوا اهتمام داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به دنبال خباثت و دسیسه بعد از امضای برجام بودند، اما با عنایت الهی ناکام ماندند و کشور همواره در اقتدار، سربلندی و عزت است.

وی یادآور شد: ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل حرکت در جبهه الهی و عمل به تکالیف همواره مورد توجه خداوند است.

سردار فدوی با اشاره به سخنان سخیف بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: برخی افراد در داخل کشور با بیان سخنان سخیف، عزت‌مندی کشور را زیر سوال می‌برند و این افراد طرف دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه گفت: مردم باید هوشیار باشند و تو دهنی به افراد یاوه‌گو در کشور بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها