اهدای نشان فداکاری فرمانده کل ارتش به خانواده شهیدان امینی بیات

با حضور سرلشکر موسوی در منزل مادر شهیدان والامقام محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر امینی بیات، نشان فداکاری ارتش به این خانواده معظم شهید و ایثارگر اهدا شد.
کد خبر: ۵۴۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 19August 2022

اهدای نشان فداکاری فرمانده کل ارتش به خانواده معظم شهیدان بیاتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برابر تصویب «شورای عالی نشان‌ها» در ارتش، به‌پاس رشادت و مدیریت جهادی در صحنه‌ها و برهه‌های سرنوشت‌ساز دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، نشان فداکاری توسط سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش به شهیدان محمدعلی، محمدجواد و علی‌اصغر امینی بیات که مجاهدانه و سرسختانه در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور یافتند، تعلق گرفت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حاجیه خانم راضیه سلطان محمدرضایی، مادر شهیدان علی اصغر، محمد علی و جواد امینی بیات اظهار کرد: ما در اوایل دوران جوانی در قم اولین آموزش‌های دفاعی خود را از شهید محمدعلی بیات آموختی؛ که از قبل از پیروزی انقلاب فعالیت انقلابی داشت و با جنگ‌های چریکی نیز آشنایی کامل داشت.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه این سه برادر شجاع و مومن، خالصانه و با تأسی از مکتب امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس، پا به میدان نبرد با دشمن بعثی نهاده، به فیض شهادت نائل شدند، گفت: اگر آن دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌ها نبود، امروز این استقلال، امنیت، توانمندی و نهایتاً اقتدار را نداشتیم و همچنان درگیر تاخت‌وتاز بی‌رحمانه دشمنان بودیم.

وی همچنین تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با تلاش مومنانه و مخلصانه، مسیر نورانی نیل به شهادت را ایجاد و ترسیم و رزمندگان را در این انتخاب آگاهانه همراهی کردند، اجرشان کمتر از شهدا نیست.

در ادامه این دیدار حاجیه خانم راضیه سلطان محمدرضایی، مادر شهیدان علی اصغر، محمد علی و جواد امینی بیات نیز گفت: بنده و همسرم مشوق اصلی هر سه فرزندم برای حضور در جبهه جنگ و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در برابر حزب بعث عراق بودیم. شهدا با خون و جان خود، دین‌شان را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند و اکنون نوبت ماست که از این دستاورد‌ها دفاع کنیم.

وی افزود: هر سه فرزندم گویا برای شهادت و میهمانی خداوند خلق شده بودند و رفتار، کردار، اخلاق و دیانت آن‌ها رنگ و بوی خدایی داشت و در راه حفظ دین و قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی، به شهادت رسیدند.

در ادامه این دیدار که سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری و سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی، معاونان قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) نیزحضور داشتند، نشان فداکاری ارتش توسط امیر سرلشکر موسوی، به مادر شهیدان والامقام محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر امینی بیات اهدا شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها