امام جمعه قشم:

مطالبه‌‌گران نباید وابسته به مسائل جناحی و مالی شوند

حجت الاسلام«حاجبی» گفت: به توئیت بازی که در سطح استان راه افتاده اعتقادی ندارم، چرا که ضررهایی را در جامعه به‌دنبال خواهد داشت، مطالبه‌‌گران نباید وابسته به مسائل جناحی و مالی شوند.
کد خبر: ۵۴۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 19August 2022

مطالبه‌‌گران نباید وابسته به مسائل جناحی و مالی شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا حاجبی» امام جمعه قشم در دیدار صمیمانه با معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله(عج) و دبیران مجامع مطالبه‌گری استان هرمزگان، اظهار داشت: در روایات و کتب دینی چیزی به‌عنوان نقد نداریم، بلکه خیرخواهی است و جامعه باید پذیرایی خیرخواهی باشد.

حجت الاسلام «حاجبی» عنوان کرد: در مجمع مطالبه‌گران، مطالبه‌گری به ریل اخلاق بازگشته است، گروه های تخصصی مطالبه‌گری در شهرستان ها در رفع مشکلات راهگشا خواهند بود و یک فرد مطالبه‌گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد.

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه حل مشکل مردم موجب تقویت نظام خواهد شد، تصریح کرد: نباید مردم را در فضای مجازی ناامید کنیم  و برای مطالبه گری نباید خط قرمز تعریف شود، اما اخلاق مداری مورد توجه قرارداشته باشد.

وی ادامه داد: هرجایی که احساس کنیم باعث حل مشکل مردم می شود مطالبه‌گران وجود پیدا کنند و مسئولان باید گوش شنوای مطالبه‌گران باشند.

امام جمعه قشم افزود: به توئیت بازی که در سطح استان راه افتاده اعتقادی ندارم چرا که ضررهایی را در جامعه به دنبال خواهد داشت، مطالبه‌‌گران نباید وابسته به مسائل جناحی و مالی شوند.

وی با اشاره به معضل بیکاری در هرمزگان گفت: بزرگترین پالاشگاه های نفت و فولاد در هرمزگان قرار دارند اما این استان در رتبه اول بیکاری کشور قرار دارد و راه حل هایی پیشنهادی تغییر هیات مدیره های صنایع است.

حجت الاسلام حاجبی در ادامه با بیان اینکه خجالت می کشیم که افرادی با مدارک تحصیلی بیکار هستند، افزود: هیات مدیره ها حیات خلوت نمایندگان مجلس برای رای آوردن هستند و نزدیک به ۲۵ هیات مدیره صنایع در استان مدیر پروازی هستند.

وی تصریح کرد: این عنوان و کارها اهانت به مردم هرمزگان است و مطالبه‌گران در انتصاب های ناکارآمد ورود پیدا کنند و نمایندگان مجلس کمر برخی از استاندارها را با سفارشات خود شکسته اند که مطرح شدن این موضوعات باعث ناامیدی مردم خواهد شد.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه راه های مختلفی برای رای جمع کردن برای انتخابات وجود دارد، اضافه کرد: مگر می شود یک فرد عکاس در یک مجموعه سیاست‌گذاری در شهرستان گذاشته شود.

امام جمعه قشم در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ها باید به مسائل کلان باشد و به مسائل جزئی پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها