در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نخستین دوره طرح «حامیم » با حضور دانشجویان هرمزگانی در مشهد برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان از برگزاری طرح «حامیم» با حضور دانشجویان هرمزگانی فعال در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 20August 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین کرتی خورگو» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: طرح معنوی فرهنگی «حامیم» به منظور توانمندسازی برای جامعه هدف دانشجویی و تقویت روحیه امید و خودباوری در این قشر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کرتی افزود: در سال‌های گذشته شیوع بیماری کرونا باعث شده بود که ارتباط بین حلقه‌های میانی دانشجویان با بدنه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه کم رنگ شود از همین رو احساس نیاز برای تقویت روحیه کنش‌گری در این حوزه در سال پیش رو وجود داشت که در طرح حامیم فعالان فرهنگی دانشجویی شناسایی و در دوره‌های آموزشی و کارگاهی مباحث معرفتی، علمی، فرهنگی، تربیتی، مهارت‌افزایی برای این افراد برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه این دانشجویان از ارکان اصلی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها هستند، ادامه داد: تربیت دانشجویان علمی با قابلیت کنشگری انقلابی و فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و معنوی خروجی نهایی این طرح است.

وی اضافه کرد: طرح ملی حامیم شهریور امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و فعالان دانشجویی از کارگاه‌های آموزشی مختلف شامل آموزش‌های رسمی، مکمل، کلاس‌های معرفتی، کارگاه‌های مهارتی، فوق برنامه بهره می‌برند.

حجت‌الاسلام کرتی یادآور شد: در طرح حامیم دانشگاه پیام نور ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان هرمزگان که از دانشجویان ترم‌های اول تا چهارم هستند، شرکت خواهند کرد که این افراد از همان ابتدا به موضوع فعالیت‌های فرهنگی ورود می‌کنند و در سطح دانشگاه با ایجاد شبکه‌سازی و به‌روزرسانی اطلاعات و تقویت مهارت‌های ارتباطی فعالیت‌های فرهنگی آن را گسترش خواهند داد.

به گزارش دفاع‌پرس، نخستین دوره طرح حامیم (حلقه‌های میانی) ویژه دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های استان هرمزگان و مشارکت سایر دانشگاه‌های این استان و همکاری تشکل‌های دانشجویی به‌خصوص ناحيه بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار