امام جمعه موقت زاهدان:

کودتای ۲۸ مرداد نماد خباثت و مداخلات انگلیس و آمریکایی‌ها در ایران بود

حجت‌الاسلام «رمضانی» گفت: پایه گذار اولیه کودتای ۲۸ مرداد انگلیس بوده است و با توجه به اینکه سال های سال این پیر استعمار از منابع نفتی مملکت ما استفاده می کرد و با ملی شدن صنعت نفت اقتصاد آنان دچار ضرر می شد دست به این کودتا زدند.
کد خبر: ۵۴۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 19August 2022

کودتای ۲۸مردادنمادخباثت و مداخلات انگلیس و آمریکایی ها در ایران بودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «هادی رمضانی» ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پایه گذار اولیه کودتای ۲۸ مرداد انگلیس بوده است و با توجه به اینکه سال های سال این پیر استعمار از منابع نفتی مملکت ما استفاده می کرد و با ملی شدن صنعت نفت اقتصاد آنان دچار ضرر می شد دست به این کودتا زدند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز مقاومت اسلامی اسلامی افزود: این انقلاب دشمن داخلی و خارجی بسیاری دارد و همه وظیفه داریم در تمام عرصه ها از اصل و آرمان های این نظام و رهبری و امام راحل و از خون پاک شهدا دفاع کنیم و اگر دفاع نکنیم همه ضرر کردیم و همه در پیشگاه الهی مسئولیم و باید پاسخ دهیم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه مسجد در تاریخ اسلام اولین و مهم ترین پایگاه برای حاکمیت احکام الهی ‌و برای حمایت از عموم مردم بوده است، عنوان کرد: ما نباید مسجد را فقط به یک اقامه نماز جماعت سرد تبدیل کنیم چرا که مسجد مهم است و باید برای این نظام تصمیم گیرد و پایگاه مطالبه مردم از کارگزاران نظام و محل رفت و آمد کارگزاران نظام شود.

حجت‌الاسلام رمضانی ضمن گرامیداشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی گفت: این روز را گرامی می داریم و از همه کارکنان خدوم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که زمینه اقتدار را برای ما فراهم می کنند و اقتدار آفرین هستند تقدیر و تشکر داریم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای وزارت دفاعی نیروهای انقلابی بصیر و متخصص و ولایت مدار که با تلاش های خود این کشور را در گذشته در صنعت دفاعی از هر جهت وابسته به شرق و غرب بوده را نجات دادند و امروز در این عرصه ایران را به قدرت اول منطقه تبدیل کرده اند و نه تنها باعث شجاعت و اقتدار ملت ایران شدند بلکه باعث افتخار عموم ملت مسلمان و مستضعفان عالم شده اند.

این مسئول ادامه داد: این نیروهای انقلابی در اوج تحریم به سوی اقتدار رفتند و وابستگی ها را کم کردند و امروز کشورهای دیگر متقاضی استفاده از صنعت دفاعی ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها