فرمانده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

آمادگی پلیس برای کمک مستشاری به عراق در مراسم اربعین

سردار اشتری از آمادگی پلیس برای کمک مستشاری به عراق در مراسم اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۹ - 20August 2022

آمادگی پلیس برای کمک مستشادی به عراق در مراسم اربعینسردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به آمادگی فراجا جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: ۳۰ هزار نیروی فراجا با توجه به حجم تردد زائرین در مزرهای کشور تقسیم خواهند شد.

سردار اشتری گفت:  پلیس راهور در خصوص مسائل ترافیکی، مرزبانی برای برقراری امنیت مرزها  و پلیس گذرنامه آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

وی درباره بهره‌گیری از بالگردها و پهپادهای فراجا افزود: با استفاده از بالگردهای و پهپاد‌ها پایش تصویری برای تسهیل در عبور و مرور زائرین صورت خواهد گرفت.

فرمانده فراجا در خصوص گذرنامه خاطرنشان کرد: طبق توافق با پلیس عراق گذرنامه‌هایی که از تاریخ آن‌ها تا شش ماه گذشته باشد در مرزها مُهر تمدید خواهد خورد؛ مُهر تمدید گذرنامه برای زائرین زمینی، هوایی و دریایی است و روش آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا کشور عراق درخواستی از پلیس ایران  برای برقراری امنیت در اربعین حسینی داشته است، گفت: تاکنون در این خصوص درخواستی از ما نداشته‌اند اما اگر در حوزه مستشاری درخواست داشته باشند، آماده هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار