مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

بازدید آزادگان بوشهری از موزه دفاع مقدس فارس

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: در ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اردویی دو روزه برای آزادگان بوشهری به مقصد فارس برگزار شد و در روز دوم این اردو آزادگان از موزه دفاع مقدس فارس بازدید کردند.
کد خبر: ۵۴۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ - 20August 2022

سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز در مورد اهمیت پاسداشت ایثارگری‌های آزادگان اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های این عزیزان به ویژه آزادگانی که در دوران اسارت به شهدات رسیدند در واقع پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با راه و رسم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی در خصوص اردوی آزادگان استان بوشهر توضیح داد: در ایام بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اردویی دو روزه برای آزادگان بوشهری به مقصد استان فارس برگزار شد. آزادگان روز اول را در اردوگاه فاطمه زهرا (س) سپاه امام صادق واقع اسکان داده شدند و 28 مرداد به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) رفته و سپس از موزه دفاع مقدس فارس بازدید کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پایان گفت: استان بوشهر 430 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که حدود 110 نفر از آزادگان استان بوشهر در این اردوی دوروزه حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها