نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل و نقل اربعین مطرح کرد؛

استقرار ۲۳۰ اتوبوس در مرز خسروی برای انتقال زوار اربعین

«محمدی راستین» گفت: ۲۳۰ اتوبوس با استقرار در مرز خسروی، زوار را از قصرشیرین به مرز خسروی و از آن‌جا به بغداد منتقل خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 20August 2022

استقرار ۲۳۰ اتوبوس در مرز خسروی برای انتقال زوار اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول محمدی راستین» نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل و نقل اربعین، امروز (شنبه) در نشست کمیته حمل و نقل ستاد اربعین که در فرمانداری شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: ۲۳۰ اتوبوس با استقرار در مرز خسروی، زوار را از قصرشیرین به مرز خسروی و از آن‌جا به بغداد منتقل خواهند کرد.

وی افزود: اتوبوس‌های مستقر در مرز خسروی در مسیر قصرشیرین به پایانه مرزی خسروی و منذریه به حسینیه بغداد زائران را جابه‌جا خواهند کرد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل و نقل اربعین تصریح کرد: از این تعداد اتوبوس، ۱۵۰ دستگاه از میدان امام حسین (ع) قصرشیرین و ۸۰ دستگاه در منظریه کار جابجایی و انتقال زوار را در این مرز انجام خواهند داد.

محمدی راستین ادامه داد: اتوبوس‌های مستقر در مرز خسروی از سه استان کرمانشاه، زنجان و همدان تأمین خواهند شد که زیر نظر مجموعه حمل و نقل ستاد اربعین کرمانشاه فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی تردد ۲۰ هزار نفری زوار از مرز خسروی، خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ اوج تردد زوار از یک مرز روزانه ۲۰ هزار نفر بوده است که با امکانات فراهم شده و تعداد اتوبوس‌های مستقر، جوابگوی تردد خواهد بود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در کمیته حمل و نقل ستاد اربعین با بیان اینکه آمادگی افزایش ظرفیت تردد در مرز خسروی را داریم، گفت: در صورت تغییر شرایط و افزایش تردد، تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی و جابه‌جایی زوار اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار