فرمانده نیروی زمینی سپاه:

مسابقه بین‌المللی «تک‌تیراندازی» بستر مناسبی برای افزایش همکاری میان کشور‌هاست

سردار پاکپور گفت: مسابقه بین‌المللی تک‌تیراندازی بستر بسیار مناسبی برای ارتقاء سطح دوستی و همکاری میان کشور‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌هاست.
کد خبر: ۵۴۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 20August 2022

مسابقه بین المللی «تک تیراندازی» بستر مناسبی برای افزایش همکاری میان کشور‌ها استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه شب گذشته در آیین ویژه افتتاح مسابقه «تک‌تیراندازی» از سری مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۲ روسیه که به میزبانی سپاه در یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری مسابقات نظامی که با ابتکار روسیه آغاز شد، ایجاد دوستی و مودت بین کشور‌های دوست و ایجاد همدلی میان آن‌ها برای تبادلات اقتصادی و تجاری و ایجاد تعامل نظامی در راستای برقراری امنیت و صلح پایدار در منطقه و جهان است.

سردار پاکپور افزود: در مسابقات بین المللی سال ۲۰۲۲ میلادی، نیرو‌های مسلح ایران میزبان سه رشته از مسابقات هستند؛ بدین ترتیب که تک تیراندازی نیرو‌های ویژه به میزبانی نیروی زمینی سپاه و در شهر یزد، مسابقه «پهپاد» به میزبانی نیروی هوافضای سپاه و در شهر کاشان و مسابقه «غواصی عمق» نیز بر عهده ارتش در بندر کنارک، برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار امیدواری کرد که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته و تلاش مسئولان و مدیران برگزارکننده مسابقات و اهتمام تیم‌های شرکت‌کننده، شاهد شکل‌گیری رقابت‌های سازنده در فضایی دوستانه و تحقق اهداف عالیه این مسابقات به‌ویژه ارتقا سطح دوستی و تقویت روابط برادرانه بین کشور‌ها باشیم و نتایج خوبی هم از این رقابت‌ها به دست آوریم.

وی سپس از برگزارکنندگان این رقابت‌ها در نیروی زمینی سپاه و سپاه الغدیر یزد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف در مدت اقامت خود لحظات خوبی را در جمهوری اسلامی ایران تجربه کنند و با خاطرات شیرین و کسب تجربیات خوب به کشور خود باز گردند.

مراسم یاد شده که با سان و رژه تیم‌های شرکت‌کننده از کشور‌های روسیه، چین، ازبکستان، آذربایجان، بلاروس، زیمباوه و جمهوری اسلامی ایران و معرفی تصویری کشور‌های شرکت‌کننده آغاز شد، اقشار مختلف مردم نیز در آن شرکت داشتند و سرود «سلام فرمانده» هم توسط نوجوانان یزدی اجرا شد.

اجرای گروه منتخب ورزش باستانی، نماهنگ و معرفی تصویری بخش‌های مسابقه تیراندازی ویژه نظامیان از دیگر برنامه‌های آیین افتتاحیه بود. با برگزاری این آیین، رقابت نفرات و تیم‌های شرکت‌کننده از امروز (شنبه) وارد مراحل حساس خود خواهد شد و تا پنجم شهریور در آموزشگاه شهید صدوقی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار