نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیازمند روحیه برخورد و مطالبه‌گری در کشور هستیم

«محمدی لائینی» با بیان اینکه روحیه برخورد و مطالبه‌گری باید در کشور وجود داشته باشد، گفت: باید با دانه‌های فساد و کارشکن برخورد شود.
کد خبر: ۵۴۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 20August 2022

نیازمند روحیه برخورد و مطالبه‌گری در کشور هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست مجمع اندیشه‌ورز قرارگاه دانش بنیان کشاورزی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه نیروهای انسانی نخبه سرمایه‌های این مملکت هستند و نباید به آنها آدرس غلط برای ادامه فعالیت در کشورهای غربی حرکت در مسیر استکبار داده شود،‌ اظهار داشت: کسانی که این کار را می‌کنند عمال شیطان هستند.

وی با بیان اینکه هنر غربی‌ها این است که نخبگان را با حمایت‌های مالی خود از سراسر جهان می‌دزدند و جذب می کنند، بیان داشت: این نخبه گزینی، نخبه دزدی و نخبه فراخوانی در داخل ایران به سطح دانش آموزان رسیده است و ایمان، غیرت، انگیزه ملی و وطنی می‌خواهد که نخبگان به چراغ سبز دشمنان پاسخ ندهند و در این مملکت بمانند.

محمدی لائینی ادامه داد: نخبگانی که ایستاده‌اند می‌توانند تحول ایجاد کنند و مایه خیر و رشد برای مملکت باشند به شرطی که انسان‌های دغدغه مند جهادی خودشان را دست کم نگیرند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه روحیه برخورد و مطالبه‌گری باید در کشور وجود داشته باشد و با دانه‌های فساد و کارشکن مبارزه شود، گفت: باید با افرادی که گره در کار می‌اندازند برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه باید سوته دلان را در دستگاه‌ها شناسایی کنیم، اضافه کرد: باید موانع کار و مانع‌تراش‌ها را شناسایی کنیم و به دنبال اصلاح نیروی انسانی ادارات و ساختارها برویم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در مسئله دانش بنیان خیلی می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم، اظهار داشت: منابع ما در مازندران محدود است و آب و منابع زمینی محدود داریم و باید کشاورزی را دانش بنیان کنیم.

امام جمعه ساری محمدی لائینی با اشاره به اینکه باید بررسی شود تا مصرف آب و زمین کاهش یابد اما بهره وری افزایش یابد، خاطرنشان شد: تحقق این مهم نیازمند کار در حوزه دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه باید در مازندران به دنبال الگوگیری از فعالان حوزه دانش بنیان، در اندیشه دانش بنیان شدن کشاورزی باشیم، تصریح کرد: باید در بخش مهار آب‌های سطحی اقداماتی صورت بگیرد. 

محمدی لائینی با بیان اینکه سیلاب و باران‌های تند و سیل آسا تهدید است اما باید این تهدید را با استفاده از مقوله دانش بنیان به فرصت تبدیل کنیم، تأکید کرد: سیلاب‌ها را باید در کانال‌ها ذخیره سازی و به سمت آب بندان‌ها هدایت کنیم و با رویه جدید با باران‌ها برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه باید صنایع و کشاورزی ما دانش بنیان شود، خاطرنشان کرد: باید مجریان را با ارائه طرح‌ها و ایده‌های مختلف به میدان عمل بیاوریم، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی پای کار عملیاتی شدن طرح‌ها باشند تا شاهد اتفاقات موثر باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: باید طرح و برنامه در کشاورزی داشته باشیم تا به کشاورزی دانش بنیان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار