مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

با افتخار به خانواده شهدا خدمت کنیم

«کهنسال» گفت: با افتخار و شایستگی تمام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.  
کد خبر: ۵۴۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 20August 2022

با افتخار به خانواده شهدا خدمت کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های محوری در هفته دولت با نگاه برنامه‌های عملیاتی تبیین شود، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد بنیاد شهید در دولت سیزدهم است.

کهنسال با اشاره به اینکه پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری در این ایام پر رنگ شود، گفت: در این خصوص هماهنگی لازم با روسای بنیاد شهید شهرستان‌های تابعه استان صورت گرفته است، هدف ما شفاف سازی خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز است.

این مسئول اضافه کرد: در دولت سیزدهم و از زمان حضور قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بنیاد شهید، شاهد کار‌های ارزنده و تحولی در بدنه بنیاد بودیم، در هفته دولت این تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید به منصه ظهور برسد.

کهنسال با بیان اینکه نگاه ما در برنامه‌های تحولی، تسهیل در ارائه خدمات و افزایش میزان رضایتمندی در میان ایثارگران است، اذعان داشت: در این مدت بخش زیادی از مشکلات خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران بواسطه برنامه عملیاتی رفع شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: آنچه در میدان عمل در طول یک سال در راستای دولت الکترونیک در بنیاد اتفاق افتاده است، باید در قالب کلیپ، بنر استندی، موشن گرافی و ... به صورت تفضیلی و نموداری در قالب فرمت تعیین شده طراحی و ارائه شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر تهیه جدول برنامه‌های بنیاد شهید مازندران در هفته دولت و ابلاغ به شهرستان‌ها جهت اجرا، عزم جدی در امر پاسخگویی به ارباب رجوع، تکریم و... تأکید کرد و گفت: با افتخار و شایستگی تمام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار