وصیت‌نامه شهید «ایمان علی قبادپور»:

راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ایمان علی قبادپور» آمده است: می‌خواهم همچون زینب (س) و حسین (ع) که در مشقت‌ها استقامت داشتند، راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنید.
کد خبر: ۵۴۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ - 21August 2022

راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«ایمان علی قبادپور» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«ایمان علی قبادپور» فرزند «صفرعلی» سی‌ام مرداد ۱۳۴۳ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۶۴ در کوشک به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

 تو‌ ای برادران و خواهرانم! می‌خواهم همچون زینب (س) و حسین (ع) که در مشقت‌ها استقامت داشتند، راه زینب (س) و حسین (ع) را دنبال کنید. شهادت آرزوی من بود. اگر خواستید برایم اشکی بریزید سعی کنید قطره اشکهایتان مشت محکمی بر دهان امپریالیسم و مزدوران آن باشد. اگر جنازه‌ام را نیاوردند یعنی شهید گمنام شدم اسم مرا به هیچ در و دیواری و بر سر هیچ چیز نگذارید و بگذارید من گمنام باقی بمانم. دنیا همینطور باقی نمی‌ماند بلکه همه چیز از بین می‌رود، ولی اعمال از بین نمی‌رود.

به خود بیایید، یک روز باید جواب بدهید و باید تاوان پس بدهید. آن وقت است که عذاب سنگین‌تر و مشکل‌تری خواهید دید. خواهرانم! الگوی من چنین بود و الگوی شما زینب (س)، در نماز و روزه و در حجاب زینبی باشید. خواهرانم! حجاب‌هایتان کوبنده‌تر از خون من است.  همه می‌میریم و همه می‌رویم فقط باید متوجه خود باشیم دنیا ما را فریب ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها