شهید رفعت‌جو: شهدا اسطوره مقاومت هستند

شهید محمدرضا رفعت‌جو در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «شهدا گنجینه و اسطوره مقاومت و خوبى و ایمانند، پس راه آن‌ها را پیش گیرید.»
کد خبر: ۵۴۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 22August 2022

شهید رفعت‌جو: شهدا اسطوره مقاومت هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدرضا رفعت‌جو

«به نام او که هستى نام از او یافت

با سلام و عرض ارادت خدمت آقا امام زمان (عج)، سلام بر منجى بندگان پاک و مخلص خدا، یابن رسول الله ببین که چگونه فرزندان لبیک‌گوى هل من ناصر ینصرنی تو هستند و براى تو و خداى تو و دین جد بزرگوارت اسلام ناب محمدى می‌جنگند.

اینان نور و صفاى تو را مى‌خواهند یابن رسول‌الله! عطش‌نوش شهادت در اینان یک قاموس است. قاموسى به بزرگى دل‌هاى دلدادگان خدا به عظمت روح روح‌الله آن زمان که ثارالله زینت‌بخش صحراى خشک کربلا شد و ترنم دل‌انگیز جهاد پرشورش یوم‌الله عاشورا را آفرید یک خلقت تازه و شدنى شکل گرفت خلقت هیهات من الذله در وادى دل‌هاى مومنان، این خاصان خدا.

شهدا گنجینه و اسطوره مقاومت و خوبى و ایمانند، پس راه آن‌ها را پیش گیرید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار