عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا هیچگاه به صورت سازنده با ایران تعامل نمی‌کند/ ضرورت اخذ تضمین لازم از طرف‌های غربی در مذاکرات

نوروزی گفت: مذاکره با آمریکا موضوعی است که باید دقت خیلی زیادی در آن داشته باشیم، زیرا دشمن، دشمن است، بنابراین باید در تمام تصمیماتمان به این مهم توجه داشته باشیم که آمریکا هیچ‌گاه به صورت سازنده با ما تعامل نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 28August 2022

بدبینی یک نماینده «آزاده» نسبت به توافق با شیطان بزرگ/آمریکا هیچ گاه به صورت سازنده با ایران تعامل نمی‌کندحجت‌الاسلام والمسلمین «حسن نوروزی» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به موضوع لزوم اتخاذ تضامین لازم از طرف‌های غربی در مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مذاکره با آمریکا موضوعی است که باید دقت خیلی زیادی در آن داشته باشیم، زیرا دشمن، دشمن است، بنابراین باید در تمام تصمیماتمان به این مهم توجه داشته باشیم که آمریکا هیچگاه به صورت سازنده با ما تعامل نمی‌کند.

نوروزی بیان داشت: اگر می خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم و در نهایت به توافق برسیم، باید مراقب باشیم مانند توافق سابق‌ (برجام) «سر ما را کلاه نگذارند»، زیرا در توافق سابق به رغم همه انرژی و وقت که برای آن گذاشتیم، اما شاهد بودیم که ایالات متحده به اصطلاح بازاریان «دبه» کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف آمریکایی‌های این است که به نوعی امتیاز بیشتری از ما بگیرند، بنابراین باید بیش از هر زمان دیگری حواسمان جمع باشد تا مجدداً فریب نخوریم، دشمن هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود نفعی به ملت مظلوم ما برسد، پس این موضوع طبیعی است که در اولین فرصت ممکن است تعهدات خود را زیر پا بگذارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان نمایندگان مجلس بی شک در صورتی توافق احتمالی با غربی‌ها را می‌پذیریم که تضمین لازم از آنها اخذ شود تا اولاً به راحتی نتوانند از انجام تعهدات خود شانه خالی کنند و ثانیاً در صورت انجام چنین خطایی هزینه سنگین بپردازند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار