نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

فرهنگ دفاع‌ مقدس کشور را از اقیانوس بحران‌ها خارج می‌کند+فیلم

فیروزی گفت: مردم امروز اگر با همان روحیات، گذشت‌ها، ایثارگری‌های حاصل از پیام‌های نورانی اسلام ناب در کنار یکدیگر باشند، تمامی مشکلات کشور را به راحتی پشت سر می‌گذاریم.
کد خبر: ۵۴۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 27September 2022

«حجت‌الله فیروزی» نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به هفته دفاع‌ مقدس و لزوم حفظ ارزش‌های این پدیده تاریخ‌ساز ملت ایران اظهار داشت: هفته دفاع‌ مقدس را گرامی می‌داریم و به تمام ایثارگران و به ویژه جانبازان سرافراز میهن اسلامی خود ادای احترام می‌کنیم.

نماینده فارس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور در حوزه اقتصادی به جهت تحریم‌های ظالمانه و غیر قانونی آمریکا که بر مردم شریف ایران تحمیل کرده است در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و مردم در این حوزه صدمات زیادی دیده‌اند.

وی افزود: امروز در کشور جوانان تحصیل کرده فراوان نیاز به اشتغال دارند، اما به دلیل محروم کردن کشور از ورود سرمایه‌گذاری خارجی زمینه اشتغال چندان مناسب نیست، ولی در همین شرایط اقتصادی نامناسب مردم ما اگر قطعاً با همان روحیات، گذشت‌ها، ایثارگری‌های حاصل از پیام‌های نورانی اسلام ناب در این ایام کنار یکدیگر باشند من مطمئنم تمامی مشکلات کشور را به راحتی پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/371
نظر شما
پربیننده ها