با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت حجت‌الاسلام «حسینی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مسئول شعبه روحانیت و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 11September 2022

سردار کارگر درگذشت حجت‌الاسلام «حسینی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدتقی حسینی» مسئول شعبه روحانیت و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و همسرش در مسیر زیارت اربعین حسینی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم حسینی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید محمدتقی حسینی مسئول شعبه روحانیت و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و همسر مکرمه‌اش در مسیر زیارت اربعین حسینی باعث تاسف و تالم فراوان گردید.

آنچه در این مصیبت موجب تسلای خاطر و آرامش دل‌ها می‌شود این است که به یقین کسی که در راه سیدالشهداء (علیه‌السلام) و وصال به ایشان جان خود را تسلیم امر الهی کند به اجری عظیم و ثوابی بی‌نظیر خواهد رسید و این عزیزان در این مسیر جان باختند.

ضمن ابراز همدردی با شما خانواده داغدار، این مصیبت بزرگ را به بازماندگان این حادثه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه تاسف‌بار، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار