شهید «محمدرضا داجلری»:

گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدرضا داجلری» آمده است: همه گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشید و از خون شهیدانی که هدفشان پیروزی اسلام و نابودی کفار و دشمنان بوده٬ دفاع کنید.
کد خبر: ۵۴۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 11September 2022

گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمدرضا داجلری» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«محمدرضا داجلری» فرزند «رستمعلی» در سال ۱۳۵۳ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۷۲ در درگیری با ضد انقلاب در اشنویه شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

همه گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشید و در راه راست حرکت کنید و از خون شهیدانی که هدفشان پیروزی اسلام و نابودی کفار و دشمنان بوده٬ دفاع کنید. همیشه در راه اسلام قدم بردارید. پیام من به عنوان یک شهید این است که قدر این نعمت الهی را بدانید که نصیب هر کسی شود٬ سعادتمند است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها