دستور تل‌آویو برای مسدود کردن اموال اسرای فلسطینی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز طرح جدید رژیم صهیونیستی برای مسدود کردن دارایی‌ها اسرا و شهدای فلسطین و خانواده‌های آن‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 20September 2022
دستور تل‌آویو برای مسدود کردن اموال اسرای فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستوری را امضا کرد که به موجب آن از بانک‌های این رژیم خواسته می‌شود دارایی‌ها و وجوه تخصیصی تشکیلات خودگردان به خانواده‌های اسرا و شهدا بلوکه شود.
 
روزنامه «یسرائیل هیوم» امروز سه‌شنبه با اعلام این خبر نوشت که از میان اسرایی که وجوه اختصاصی آن‌ها بلوکه می‌شود، «ابراهیم ابو مخ» آزاده فلسطینی است که سال گذشته پس از گذراندن بیش از ۳۰ سال حبس، آزاد شد.
 
همچنین نام ولید دقه و ابراهیم بیادسه که گفته می‌شود در سال ۱۹۸۷ در کشته شدن یک نظامی صهیونیست دست داشتند، در میان اسرایی است که دارایی‌های آن‌ها مسدود می‌شود.
 
به نوشته وبگاه «العربی الجدید»، گانتز این دستور را به بهانه مبارزه با بخشی از طرح «ضد تروریسم» امضا کرده است.
 
یسرائیل هیوم همچنین نوشت که امضای این دستور پس از فعالیت مستمر و مشترک شاباک و کمیته اقتصادی مبارزه با تروریسم وزارت جنگ و پلیس رژیم صهیونیستی صورت گرفت.
 
بنا بر این گزارش، در پی امضای این دستور روز دوشنبه ابلاغیه‌ای به بانک‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر اجرای این دستور صادر شد.
 
ارزش دارایی‌هایی که گانتز دستور بلوکه کردن آن را صادر کرده است، حدود ۱۰ میلیون شِکل (هر شِکِل معادل ۰.۲۹ دلار آمریکا) است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار