فرمانده سپاه آمل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

اجرای رزمایش «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» در آمل

سرهنگ «داغمه‌چی» از اجرای رزمایش «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» در آمل خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 21September 2022

اجرای رزمایش «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» در آملسرهنگ «عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه ناحیه آمل امروز در حاشیه برگزاری رزمایش «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» درگفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ساری در خصوص اجرائی شدن این طرح اظهار داشت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

سرهنگ داغمه‌چی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا، روحیه خدمت‌گزاری در جامعه را دوچندان می‌کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه در شهرستان آمل ۱۰۵۰ شهید وجود دارد، عنوان کرد: متاسفانه بعضی از پدران و مادران شهدا فوت کردند و برنامه ریزی شده که از ۶۳۴ خانواده شهید در ۷۷ گروه سرکشی صورت گیرد.

وی یکی از اهداف مهم این طرح دیدار با خانواده شهدا می‌باشد گفت: دراین دیدار مسایل ومشکلات خانواده شهدا مورد بررسی قرار می‌گیرد واگر مشکلاتی که می‌بایستی از استان صورت بگیرد در کارگروه مطرح خواهدشد.

داغمه‌چی یادآور شد: دراین دیدار چیزی که برایمان تعجب آور بود عدم داشتن خواسته‌های شخصی بود واین خانواده معظم رهبری تاکیدشان برای پیروی از رهبر معظم انقلاب بود.

وی در ادامه صبوری و فداکاری خانواده معظم شهدا و جانبازان را جلوه‌ای از اعتقاد قوی این عزیزان به دین و میهن دانست و اعلام داشت: عزت کشور به وجود این عزیزان که همچون نگینی بر تارک این کشور می‌درخشند است.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه رزمایش سپاس و میثاق با همراهان ولایت با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان در حسینیه ثارالله سپاه آمل شروع شد، تاکید کرد: این دیدار‌ها در طول سال ادامه خواهد داشت.

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس طرح سپاس و میثاق با همراهان ولایت در شهرستان آمل و با حضور ائمه جمعه آمل، فرماندار ویژه آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل و مسئولین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار