فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سرگرد میری بنجار گفت: حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای حفظ این ارزش‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ - 20September 2022

برگزاری نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس درمهرستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرگرد پاسدار «سید علیرضا میری بنجار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید از تمامی ظرفیت ها برای حفظ این ارزش ها استفاده کنیم.

سرگرد میری بنجار افزود: مردم ایران دردفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در جامعه نهادینه کردند و در دوران بعد از جنگ نیز با همت و اراده خود به دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف دست یافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت ویزیت رایگان، محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از سربازان و بسیجیان نمونه از جمله برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان مهرستان می توان اشاره کرد.

وی گفت: همچنین نواختن زنگ انقلاب، مقاومت و ایثار، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اعزام گروه های جهادی، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و همایش سران طوایف، علما و ریش سفیدان از دیگر برنامه ها است.

سرگرد میری بنجار تصریح کرد: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم این هفته در نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار