فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

اجرای ۶۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

سرهنگ «جنیدی» از اجرای ۶۰ عنوان در چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ - 20September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، نشست خبری سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن امروز برگزار شد.

سرهنگ جنیدی در این نشست اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس گنجینه تاریخی کشور است که باید برای آن سرمایه‌گذاری کرد و بهره برد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: نیاز است از ظرفیت رزمندگان و دلسوزان انقلاب برای تببین اهداف دفاع مقدس و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای نسل نوجوان استفاده کرد و در این راه با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب به پیش رویم.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه شهرستان به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۶۰ عنوان برنامه محله محور و پایگاه محور پیش‌بینی کرده که عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، میز خدمت، ویزیت رایگان توسط جامعه بسیج پزشکی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و ۹شهید گمنام شهرستان، برگزاری نشست‌های سواد رسانه، یادواره شهدای محله، مسابقات ورزشی، بازدیدهای علمی، شب خاطره و روایتگری رزمندگان دفاع مقدس، اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و تجلیل از رزمندگان بخش انابد و شهرآباد از جمله این برنامه‌هاست.

سرهنگ جنیدی افزود: همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ رزمندگان شهرستان با سخنرانی سردار ابراهیم‌پور در ساختمان قدیم سپاه که محل اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل و محل تشیع شهدا این شهرستان بوده، برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس تکریم یک هزار و ۶۰۰ پیشکسوت جهاد و مقاومت شهرستان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای بسته معیشتی و لوازم‌التحریر با حفظ کرامت افراد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار