زخمی شدن پلیس صهیونیستی در درگیری با فلسطینی‌ها

یک نظامی صهیونیستی در درگیری با مبارزان فلسطینی در قدس اشغالی زخمی شد.
کد خبر: ۵۴۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ - 21September 2022

زخمی شدن پلیس صهیونیستی در درگیری با فلسطینی‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که در درگیری‌های شامگاه سهشنبه و بامداد چهارشنبه در شهرک عیساویه در قدس اشغالی، یکی از نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی بر اثر اصابت کوکتول مولوتف زخمی شده است.

این نخستین بار نیست که یک نظامی صهیونیستی در درگیری با نیرو‌های مقاومت فلسطینی زخمی می‌شود، اما زخمی شدن نظامیان صهیونیست در شهرک عیساویه اگر بی سابقه نباشد، اما رویدادی کم سابقه است.

اطلاعات زیادی از حال و روز این نظامی صهیونیست منتشر نشده و رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی به طور معمول از انتشار خبر‌های مرتبط با آسیب دیدگی نظامیان خود به شدت پرهیز کرده و به طور عمده این گونه خبر‌ها از سوی تل‌آویو کنترل و سانسور می‌شود.

درگیری در عیساویه قدس در حالی صورت گرفته که شب گذشته ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر یهودی تحت حمایت نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند.

در همین ارتباط نیز، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که روز سه شنبه گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت درب غربی به مسجد الاقصی یورش بردند. در پی این یورش شهرک‌نشینان آئین‌های تلمودی را در منطقه باب الرحمه واقع در شرق مسجد الاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی انجام دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش شهرک‌نشینان محدودیت‌هایی برای ورود فلسطینی‌ها به داخل قدس به ویژه به مسجد الاقصی اعمال کردند و هویت‌های فلسطینیان را بازرسی و برخی از آن‌ها را بازداشت کرد.

گروه‌های موسوم به معبد در حال آماده شدن برای اجرای برنامه‌های یهودی سازی و هجوم گسترده به مسجد الاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هستند که از ۲۶ سپتامبر آغاز و تا اکتبر ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها