فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

دفاع مقدس نمونه بارز اعتماد به وعده‌های الهی بود

سرهنگ «رحیمی» گفت: رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس ثابت کردند که با دست خالی و توکل بر خدا می‌توان بر سپاه کفر غلبه کرد.
کد خبر: ۵۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 21September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «عباس رحیمی» فرمانده سپاه ناحیه لردگان صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت و دینداری است همچنین دفاع مقدس گنجینه عظیمی محسوب می‌شود که تا مدت‌های طولانی ملت ایران همچنین تمامی ملت‌های آزادی خواه جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: زمان آغاز جنگ تحمیلی تنها ۱۹ ماه از آغاز انقلاب اسلامی گذشته بود به همین دلیل نظام جمهوری اسلامی در ایران تثبیت نشده و در گوشه و کنار کشور حوادث مختلفی رخ می‌داد، دسیسه‌های دشمنان نیز برای نا امنی کشور و حذف این نظام مقدس شدت یافته بود.

رحیمی با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه بارز اعتماد به وعده‌های الهی بود، ادامه داد: رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس ثابت کردند که با دست خالی و با اتکا به قدرت الهی و توکل بر خدا می‌توان بر سپاه کفر غلبه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به اینکه در مقطعی از جنگ تحمیلی مسئولان ارشد ایران با دشمن همکاری داشتند، عنوان کرد: دشمن بعثی علاوه بر اینکه با همکاری آمریکا و غرب از تجهیزات روز دنیا بهره می‌برد، از فضای سیاسی ایجاد شده علیه ایران نیز استفاده می‌کرد، اما زمانی که کاری برای رضای خدا انجام شود همه دشمنان در برابر قدرت الهی شکست خواهند خورد و ایران اسلامی با کمترین تجهیزات نظامی توانست در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز واقعی باشد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه لردگان، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج این شهرستان بیش از ۱۰۰ برنامه برگزار می‌شود که سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان، برگزاری یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی، رژه موتوری، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری اردو‌های جهادی، پخش فیلم‌های دفاع مقدس در مساجد، صبحگاه مشترک، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، توزیع کمک‌های مومنانه و... از مهم‌ترین برنامه‌های درنظر گرفته شده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار