استاندار کردستان:

دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین اوراق کتاب تاریخ ایران است

«زارعی‌کوشا» گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین اوراق کتاب تاریخ ایران است و ما به وجود ایثارگران و پیشکسوتان مفتخریم و آنها چراغ فروزان راه ما هستند.
کد خبر: ۵۴۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ - 21September 2022

دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین اوراق کتاب تاریخ ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کردستان ضمن تبریک این هفته به ملت ایران به ویژه جامعه بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین اوراق کتاب تاریخ ایران است و ما به وجود ایثارگران و پیشکسوتان مفتخریم و آنها چراغ فروزان راه ما هستند.

وی افزود: بزرگداشت دفاع مقدس فقط گرامیداشت یک مناسبت و مرور خاطرات نیست بلکه گرامیداشت دفاع مقدس در این هفته تلاش برای بهره‌گیری از گنجینه‌ای عظیمی است که در مسیر حرکت به سمت تعالی، به آن نیازمندیم.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: در ایام بزرگداشت دفاع مقدس پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، به گونه‌ای که ما به آن نیازمندیم تکریم خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ما حاصل ایثار و مجاهد ایثارگران و خون پاک شهیدان است، گفت: ما نیازمند پیشکسوتان ایثار و مقاومت و دفاع مقدس و احیا ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

استاندار کردستان یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای کسانی که در گیرودار کارهای روزمره و گرفتاری‌های نفسانی هستند، است که راه خود را اصلاح کرده و مسیر حق را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس سرشار از حقایق و مصداق‌هایی است که هرکدام از آنها می‌تواند یک عامل پیشران به سمت هدف باشد.

زارعی کوشا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس یکی از اقدامات و ارزش‌هایی است که باید مورد تبیین قرار گیرد و اگر به درستی بیان نشود، این مهم برای نسل جوان ما مانند افسانه‌ای خواهد بود که باور آن سخت است بنابراین هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین، بازیابی و بازخوانی این فرهنگ ناب است.

زارعی کوشا یادآور شد: کردستان ۲۳ هزار شهید انصار و مهاجر و و ۵ هزار و ۴۰۰ شهید بومی تقدیم انقلاب کرده است و شهدای معزز برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه بزرگی به عهده داریم و باید سخنان ما برآمده از باور قلبی باشد و اگر در این مسیر دچار کم کاری هستیم خداوند یاری ما باشد تا بتوانیم آن را اصلاح کنیم و رهروان راه شهیدان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار