آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی برگزار شد

در آستانه چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس، آیین تکریم و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 21September 2022

آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، در آستانه چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس، آیین تکریم و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، سردار «مهدوی» فرمانده سپاه استان، «طالبی» معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد.

خراسان جنوبی دارای دارای ۳۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس است که در راستای تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس سهم استان خراسان خراسان جنوبی در سال جاری شش هزار نفر است که امروز به صورت نمادین از 42 پیشکسوت دفاع مقدس خراسان جنوبی تجلیل شد.

آیین تکریم و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و ارتباط تصویری با ۳۱ استان کشور امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/                        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار