نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

وظیفه جهاد تبیین بر عهده ‌پیشکسوتان دفاع مقدس قرار دارد

«طباطبایی‌نژاد»گفت: ‌وظیفه جهاد تبیین بر عهده شما پیشکسوتان دفاع مقدس قرار دارد و باید شما به روشنگری در محیط اطراف خود بپردازید.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 21September 2022

پیشکسوتان دفاع مقدس؛ ایستادگی و استقامت در مسیر جهاد در راه خدا ادامه دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان امروز (چهارشنبه) در سومین آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به آیه‌ای از کلام‌الله مجید اظهار داشت: مسلمانان حق ندارند از دستورات پیامبر اسلام تخلف بورزند و در جهاد عقب‌نشینی کنند. خداوند وعده داده که اگر مسلمانان به فرمان و دستور پیامبر و رهبر جامعه گوش بدهند و در مسیر آنها قدم بردارند، همه مجاهدت‌ها و حرکت‌های آنها در این مسیر را می‌نویسیم و به آنها اجر و پاداش می‌دهیم.

وی عنوان کرد: خداوند در قرآن فرموده است که هر تشنگی، سختی و گرسنگی که در مسیر جهاد در راه خدا برای مسلمانان پیش بیاید و هر حرکتی که باعث عصبانیت دشمن شود، عمل صالح به‌شمار می‌آید. شما پیشکسوتان دفاع مقدس بدانید که خداوند پاداش زحمات شما را خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه وظیفه جهاد تبیین بر عهده شما پیشکسوتان دفاع مقدس قرار دارد و باید شما به روشنگری در محیط اطراف خود بپردازید، تصریح کرد: شما همچنان باید به ایستادگی و استقامت در مسیر جهاد در راه خدا ادامه دهید که خداوند فرموده است کسانی که در راه ما استقامت کنند، ملائکه و فرشتگان بر آنها نازل می‌شوند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خصوص ماجرای اخیری که در کشور رخ داد، ابراز داشت: در حالی که هنوز تمام ابعاد این اتفاقی که به وقوع پیوست، مشخص نشده و پزشکی قانونی نظر خود را در این زمینه اعلام نکرده است، برخی این موضوع را دست آویز اغتشاش قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: این اتفاق بار دیگر موجب شد تا صف دشمنان داخلی و مغرضان از مردم جدا شود و باید عاملان اغتشاشات اخیر شناسایی شوند تا معلوم شود که دست آنها در دست چه کسانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها