نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ریشه‌های درخت انقلاب اسلامی را در دفاع مقدس آبیاری کردیم

حجت‌الاسلام«عبادی‌زاده» گفت: در دفاع مقدس ریشه‌های تنومند درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردیم و شکست ابرقدرت‌ها را دیدیم.
کد خبر: ۵۴۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 21September 2022

در دفاع مقدس بن مایه‌های اصیل و ریشه های تنومند درخت انقلاب اسلامی را آبیاری و مستحکم کردیم/// خبر عکس ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان هرمزگان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بتوانیم گوشه‌هایی از برگ زرین خاطرات آن دوران را مرور کنیم، اظهار داشت: بی‌شک امروز بیش از گذشته نیاز داریم با برنامه‌ها و فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم ارتباط این نسل را با نسل طلایی دوران دفاع مقدس بیشتر کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه امروز در جنگ روایت‌ها هستیم، گفت: دشمن از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع حریم حرم و از همه مقاومت‌ها، ارزش‌ها و ایثارگری‌ها آن گونه که خودش می‌خواهد برای نسلی روایت می‌کند که از آن دوران فاصله زمانی دارند.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه شما وارثان دفاع مقدس هستید و باید روایت‌گری و تبیین کنید، بیان کرد: روایت‌گری بزرگترین مأموریت ما و همه پیشکسوتانی است که در عرصه جهاد و شهادت پیش گام بودند، چرا که رهبری امروز عرصه جدیدی از جهاد تبیین را به روی ما باز کردند. 

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه امروز شاهد یک حرکت بزرگ تاریخی در فرهنگ اربعینی هستیم، تصریح کرد: اهل بیت (ع) جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دادند تا عاشورا در کشاقوس حوادث توسط دشمن تحریف نشود و فلسفه اربعین همین است.  از آنجایی که اگر به دنبال هر عاشورایی، اربعینی نداشته باشیم این عاشورا به فراموشی سپرده می‌شود، لذا فرهنگ اربعین فرهنگ تبیین است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه امروز باید از حقایق پیش رو در حوزه‌های مختلف روایت‌گری کنیم، اظهار داشت: بیانات حضرت امام (ره) سرفصل و سرخط جهاد تبیین است که رهبر حکیم، فرزانه و امام مسلمین این مسیر را برای ما ترسیم فرمودند و ایشان با دو منشور بزرگ روحانیت و منشوری که قطعنامه 598 را پذیرفتند، خط مشی آینده ما در دفاع مقدس و تکالیفمان را روشن کردند. 

عبادی‌زاده تاکید کرد: گویا امام می‌دانستند که بزرگترین هجمه در آینده متوجه ارزش‌های جنگ و دفاع مقدس خواهد بود لذا فرمودند این جنگ برای ما برکاتی داشته و دارد که نباید فراموش شود. در دفاع مقدس توانستیم مظلومیت ملت ایران را با حقایق جنگ فریاد بزنیم، در همین دوران بود که با فشار تحریم دشمن در مقابل همه ددمنشان و مدعیان و صاحبان زر و زور در دنیا قرار گرفته بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس پرده تزویر را از چهره جهانخواران و مدعیان حقوق بشر کنار زدیم، یاد آور شد: در این دوران توانستیم دوست و دشمن خود را بشناسیم و با وجود حمایت‌های لجستیکی و پشتیبانی مالی کشورهای ابرقدرت آن روزها از صدام این حقیقت را معنا کردیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم. 

عبادی‌زاده با بیان اینکه در دفاع مقدس بن مایه‌های اصیل و ریشه های تنومند درخت انقلاب اسلامی را آبیاری و مستحکم کردیم، تاکید کرد: شکست ابهت ابرقدرت‌ها را دیدیم و فهمیدیم این قدرت‌های پوشالی در مقابل اراده یک ملت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. توانستیم حس برادری، همدلی و وطن دوستی را در جامعه ایجاد کنیم و ثابت کردیم که می‌توانیم در یک مبارزه طولانی و بی‌امان با دست‌های خالی در مقابل قدرت‌های بزرگ و جهانخواران بایستیم. 

عبادی‌زاده پیشرفت صنایع نظامی را از برکات دفاع مقدس دانست و افزود: امروز توانسته‌ایم قدرت پهبادی دنیا باشیم و معادلات جامعه امروز را تغییر دهیم لذا دشمن نباید تلقی کند که ما از جنگ وخسارت‌های مادی و معنوی آن ناامید و پشیمان هستیم چرا که روح اسلامی و انقلابی را در جامعه به برکت دفاع مقدس زنده کردیم. صدای اسلام خواهی را از دالان و دریچه دفاع مقدس به گوش دنیا رساندیم و مردم جهان را با اسلام و انقلاب اسلامی آشنا کردیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار