فرمانده سپاه سرایان خبر داد؛

خدمت‌رسانی جهادگران در مناطق محروم شهرستان سرایان

سرهنگ «خدادادی» از خدمت‌رسانی جهادگران در مناطق محروم شهرستان سرایان خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۰ برنامه شاخص در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 21September 2022

خدمت‌رسانی جهادگران در مناطق محروم «سرایان»/ ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای آحاد جامعهسرهنگ «غلامرضا خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آیین تجلیل و تکریم از ۴۳ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت شهرستان سرایان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی ازرزمندگان، ایثارگران و جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، ائمه جمعه وجماعت و روحانیون و جمعی از مسئولان برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۰ برنامه شاخص در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقاوم هستیم»، بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سرایان از پنجشنبه ۳۱ شهریور آغاز و تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

خدادادی فرهنگ ایثار و شهادت و پشتیبانی از حریم ولایت در جامعه به خصوص بین نسل جوان را از محورهای برنامه‌های چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس ذکر و مطرح کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس اسلامی فرصت خوبی است برای تبیین آرمان‌ها و دستاوردهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمد.

وی برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوعات جهاد تبیین، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، حضور بسیجیان در میعادگاه نمازجمعه، همایش و تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را بخشی از این برنامه‌ها ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان برگزاری ۱۳ یادواره شهید و یادمان شهدا، برپایی ۶ نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی، اردوهای جهادی و رزمایش کمک‌های مومنانه، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و انجام تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

خدادادی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز ملت ما مقابل استکبار جهانی و ظلم ایستاده به برکت فرهنگ دفاع مقدس است لذا  باید در طول سال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را در دفاع از تمامیت ارضی کشور طی هشت سال دفاع مقدس برای مردم و نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار