مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

هر فردی در دوران دفاع مقدس یک قهرمان بود

سردار «ظفری» با بیان اینکه به برکت دفاع مقدس جامعه کنونی آنقدر بزرگ است که برخی امواج در آن دیده نمی‌شود، گفت: ویژگی دفاع مقدس این است که هر کسی در جای خود یک قهرمان بود و افرادی همچون شهید همدانی حاصل دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۵۴۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 21September 2022

هر فردی در دوران دفاع مقدس یک قهرمان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در آیین تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با حضور رهبر انقلاب، اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین واکنش جهانی و اولین واکنش نظام یافته همگرای دنیا علیه یک انقلاب و ملت بود و وقتی این اتفاق افتاد هنوز شاکله سیاسی در کشور شکل نگرفته بود.

وی افزود: این حرکت امروز سبب ایجاد یک ارتش راهبردی، سپاهی در اوج و حرکت‌های انقلابی، جهادی و بسیجی و یک جامعه پویا و دیندار شده است.

سردار ظفری با بیان اینکه به برکت دفاع مقدس جامعه کنونی آنقدر بزرگ است که برخی امواج در آن دیده نمی‌شود، افزود: ویژگی دفاع مقدس این است که هر کسی در جای خود یک قهرمان بود و افرادی همچون شهید همدانی حاصل دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی ما در دفاع مقدس به تجهیزات ربطی نداشت، بلکه به انسان‌های حاضر در این نبرد وابسته بود، خاطرنشان کرد: ما در عملیات‌ها نمی‌شود و نمی‌توانیم، نداشتیم و رزمندگان هر آنچه داشتند به کار بردند و فرماندهان هم در کنار آنان می‌جنگیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان متذکر شد: امروز روز تجلی عشق و عاشقی بین مرید و مراد است و جایگاه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس به حدی در جامعه بالا است که روزی برای تجلیل از آنان با حضور رهبر انقلاب اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار