فرماندار شهرستان نیشابور:

تبعیت محض از ولایت فقیه توطئه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

«جوان» گفت: در شرایطی که نظام سلطه به دنبال ایجاد فاصله بین امام جامعه و مردم است، باید از ولی فقیه زمان تبعیت محض داشته باشیم.
کد خبر: ۵۴۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، در آستانه هفته دفاع مقدس، همایش تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور حجت‌الاسلام «سید قاسم یعقوبی» امام جمعه نیشابور، «ابوطالب جوان» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، «هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور و زبرخان در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ پاسدار «علی نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور امروز در فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد.

جوان در این مراسم اظهار داشت: شما رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید؛ بر همین اساس آحاد مردم باید قدردان مجاهدت‌های شما باشند.

وی افزود: پیشکسوتان جهاد و مقاومت برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی از سرمایه وجودی خود گذشتند و با صبر بر سختی‌ها گام در میدان جهاد گذاشتند.

فرماندار نیشابور ادامه داد: باید نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهتمام داشته باشیم تا این دستاوردها دچار فراموشی و یا تحریف نشود.

جوان تأکید کرد: در شرایطی که نظام سلطه به دنبال ایجاد فاصله بین امام جامعه و مردم است، باید از ولی فقیه زمان تبعیت محض داشته باشیم.

این مسئول گفت: انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده، بلکه حاصل خون شهدا و مجاهدت ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس است؛ لذا باید با تمام وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کنیم.

فرماندار نیشابور ابراز داشت: علی‌رغم توطئه‌هایی که نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی طرح‌ریزی کرده است، مقاومت ملت ایران اسلامی نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کرده است و لذا برای خنثی کردن عملیات روانی دشمن باید قشرهای مختلف جامعه به‌خصوص نخبگان در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند.

در پایان این مراسم از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به نمایندگی از پیشکسوتان شهرستان نیشابور تجلیل شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها